úterý 31. května 2022

hra o knihy - závěr


Před týdnem jsem na blogu vyhlásila hru o knihy posílám do dalšího kola. Moc se vás tentokrát nepřihlásilo, tak to bylo celkem jednoduché a majitelé knih jsou na světě. 
Teď už jen zbývají formality. Prosím níže jmenované napište mi na email m_duskova@seznam.cz svoje iniciály, adresu zásilkovny, kam balíček poletí a prosím uvést i telefon, zásilkovna jej vyžaduje. 
Vím, že s některými z vás jsem si už psala, ale stejně poprosím všechny údaje znovu.
Děkuji všem za účast a mějte pohodový vstup do nového týdne.

Kniha Na Mělníku poletí k Vlastě.

Marti, zkusim stěsti zahrat o knihu Na Mělniku.Přeji hezkou neděli.
Vlasta


Hani, kniha básní Hra na anděla je tvoje.

Tak zkusím i já štěstí. Báárovou mám, tak bych brala Hru na anděla.
Hezkou neděli !
Hanka


Největší zájem byl o Lídu Bárovou. Posílám ji Iwce.

Marti, nejsem vůbec soutěživá, ale zahraji si o knihu "Života sladké hořkosti", kterou bych věnovala místní knihovně. Určitě dost starších našich čtenářek by si ji také rádo přečetlo. Zdraví Iwka



4 komentáře:

  1. Jéé :-) tolik štěstí najednou.
    Takže děkuji a přeji Ti hezký den !
    Hanka
    P.s. - údaje hned pošlu mailelm

    OdpovědětVymazat
  2. Marti moc děkuji, opravdu tolik štěstí, ze kterého se budou radovat i jiní Zdraví Iwka.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace a přání příjemných chvil s knihou všem výhercům

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.