neděle 15. května 2022

další přírůstek

 
do zahrady. Inspiruji se u své dcery, o její krásné zahradě už jsem tady psala, která má vyvýšené záhony po celé zahradě. V nabídce je jich hodně a dřevěné, které se mi líbí nejvíc, ale většina je hodně finančně náročná. Tak jsme strávili docela dost času výběrem. Než jsem totiž pěkný na Lidlu vložila do košíku, chtěli jsme se o tom s mužem poradit, byl vyprodaný, protože byl hezký a cenově dostupnější než jiné vypadající stejně. 
Můj muž byl opět úspěšný. Objevil v OBI moc pěkný dřevěný dokonce na kolečkách za neuvěřitelnou cenu. Takže jsem provedla rezervaci a můj muž vyzvednul tento týden. Od naší Terezy jsem dostala lesní jahody a ty jsem tam zasadila. Jsou ještě malinké, naše Tereza pěstuje ze semínek, tak snad budou u nás prospívat.
A možná nezůstanu jen u jednoho vyvýšeného záhonu.
Mějte klidnou neděli.


7 komentářů:

  1. Dobrý kup !
    Hezkou neděli u vás, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Vyvýšené záhony jsou fajn už proto, že se snadněji udržují. Přeji ti Marti ať jahůdky pěkně rostou a pak chutnají. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Vyvýšenou zahradu bych potřebovala celou - nemám ráda pletí v pokleku.
    Hezkou neděli, Marti

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jedna! a co slimáci, jak mají najít dobrůtky?
    Ať ti jahůdky narostou ve velkém množství a jsou jen sladké! Marti, ahoj., Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný záhon, na jahůdky akorát. Je to plevel. Momentálně je mám i tam, kde jsem nechtěla a nemám srdce je vyplet:-))))

    OdpovědětVymazat
  6. Ať to v takové paráda pěkně roste!
    Marti, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, jahůdky si žíjí svým životem. Necháváme je žít a sekáme až, když je děti oberou. Vyvýšený záhon je pěkný, ale myslím, že je potřeba víc přemýšlet o zalévání. Je to v podstatě větší květináč. Zem je zem. Přeji, ať se daří.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.