pondělí 30. května 2022

střípky z neděle







Opravdu jen střípky. Fotila jsem málo. A v hlavní roli Bedřiška, která našla v trávě zapomenutý míč, který už byl trochu prasklý, takže hrála fotbal. Už trochu dozrály třešně, ale moc jich letos není. Děti si vylezly na strom a trhaly. 
Grilovali jsme, upekla jsem ovocný dort se želatinou a nazdobení se moc nepovedlo, Linda s Lolou napsaly šlehačkou děda 66. je to ovšem jedno, dort už není.
Alánek si postavil hned dinosaura, kterého dostal ke Dni dětí, tak jsem musela fotit.
Nejvíc bylo samozřejmě setkání, povídání, smích.
Mějte pohodový vstup do nového týdne.




















4 komentáře:

  1. Je vidět, že jste si to užili. Takové pohodové fotky to jsou. Ti dva na třešni jsou taková třešnička na ,,dortu slavení!".
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Správný slavící zmatek! Já bych neměla jedinou fotku 😀!
    Marti, určitě jste si to užili!
    Pa, Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Marti. hlavně jste si užili všichni moc hezký den. Krásně jsi vše nafotila. Přeji Ti příjemný poslední májový den a také krásný vstup do nového měsíce...června a pak přijdou prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  4. Prostě jste si užili fajn neděli, což je bezva a nabíjí to.
    A u vás už zrají třešně? U nás na chalupě byla třešeň před 14 dny ještě v květu ...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.