čtvrtek 5. května 2022

malý experiment


Sobotní nákup z farmy jsme sadili v neděli a samozřejmě za stálé asistence naší stíhačky, ale vyfotit ji je téměř nemožné. Než jsem vzala do ruky foťák, vyskočila z krabice, ze které jsem jí předtím musela vyndat všechny kytky, protože to vyžadovala naprosto vehementně. A okamžitě, jak byla krabice prázdná, hned do ní Sára skočila s výrazem: no jsem ráda, že jsi pochopila. 
Z krabice koukala jen ouška a jedno oko a mohla to být nádherná fotka, no mohla, ale není.










A teď k tomu experimentu. Vloni jsem dostala diář v dárkovém balení, už na blogu byl, a jako dárek tam byl pohled a vizitka se semínky. Tak jsem je v neděli zasadila a jsem zvědavá, jestli něco vyroste. 
Jistě experiment pro dítě školou povinné ba i mladší.






Mějte pohodový den.




5 komentářů:

  1. Už máte zahradu krásně okytkovanou. Já teprve dnes vynesu truhlíky ven, ale určitě budu muset ještě nějaké to kvítko dokoupit, aby to bylo tak nějak, jak si to představuji.
    Jsem zvědavá, co se Ti z toho dárku vyklube :-))).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti máš to hezky osázené a tak ať Ti to hezky roste a Sára to může chodit kontrolovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, pěkné kytičky. Taky bych měla pořídit něco na chalupu do koryt - asi to zkusíme po cestě tam (míjíme zahradnictví). Poslední dva roky jsem kupovala u nás na trhu - byla jsem na HO, takže jsem si vyběhla v poledne, ale teď chodím z práce tak pozdě, že už mají trhovci zbaleno (a ráno zas tak brzo, že nemají vybaleno).
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy ta osázená miska, to je dokonalý soulad!
    Marti, přeji ti, ať všechno zdárně roste a kvete.
    Zdravím tě a hladí tu rošťandu. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ať se kytičkám daří a dělají vám radost. Měj prima dny, Marti. Jana/Vija

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.