čtvrtek 12. května 2022

o souznění






Včera jsem měla velmi kulturní den a strávila čas nabíráním materiálu na články do magazínu a shlédla tři výstavy, jejichž vernisáže jsem nestihla, protože teď je opravdu pořád moc událostí najednou, a povídala jsem si se spisovatelkou dětských knih, takže i na blogu v nejbližších dnech bude hlavně kultura.
Dnes dávám reportáž z první výstavy, která je tady vlastně v generálce, protože zveřejněna bude až v sobotu. Takže dnes můžete se mnou nakouknout na výstavu s názvem Souznění. Předem se omlouvám za kvalitu fotek, protože všechny jsou pod sklem a já hledala nejlepší úhel focení, ale prostor není moc velký, tak nebylo kam ustoupit.
Mějte pohodový den.







Mělnický archiv je po delší přestávce opět místem vernisáží a výstav
Marta Dušková

Státní okresní archiv Mělník po dvouleté nucené přestávce opět otevřel dveře výstavám. V prostorách archivu v galerii Archa je nyní možné shlédnout výstavu Lenky Hejdové s názvem Souznění.

Malby a kresby ilustrátorky a malířky Lenky Hejdové doplňují básně básnířky a prozaičky Magdaleny Pokorné.

Lenka Hejdová ilustrovala mnohé básnické sbírky a také několik knížek pro děti. Magdalena Pokorná je členkou Obce spisovatelů a Klubu spisovatelů Pegas v Mělníku. Svoje básně prezentovala v desítkách sborníků i v samostatných sbírkách.

Výstavu kreseb a ilustrací je možné shlédnout ve Státním okresním archivu Mělník na adrese Pod Vrchem 3358 do pondělí 27. června.













7 komentářů:

  1. Marto, díky za tip. Hledala jsem informace, chápu to správně, že mají otevřeno v pondělí a ve středu od 8 do 16? J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Jitu, je to tak, ale musíš zazvonit a pozdravuj ode mě paní Jakubínskou :-)

      Vymazat
    2. Domluvila jsem se s kamarádkami na 8.6. Snad to vyjde. To víš, 5 bab.

      Vymazat
  2. Podle Tvých fotek je patrné, že je to hezká výstava a stojí za návštěvu.
    Hezký den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ty obrazy jsou úžasné. Líbí se mi všechny moc. Díky za úžasnou podívanou. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, moc hezké obrázky. A fotky máš náhodou pěkné, i když se přes sklo fakt blbě fotí (mně z výstavy F.Tichého vyšly 2 použitelné fotky...)
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím se Stáňou, fotky se fakt povedly! Moc hezká výstava...
    Marti, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.