středa 11. května 2022

Sára má ráda reklamu...


Už jsem se tady několikrát zmínila, že Sára občas kouká na televizi a nejvíc ji baví reklama a dokáže na ni zírat docela dlouho. Někdy kvůli ní vyskočí i na skříňku pod televizí, aby byla ještě blíž.
Poprvé se mi povedlo ji při zírání zachytit. Teď bývá celé dny na zahradě a doma jen výjimečně. V pondělí to byla výjimka. Můj muž sekal trávu a Sára utekla domů, protože nesnáší nestandardní zvuky a rámus jako sekání trávy, řezání pilou apod.
Tak si lehla k televizi a fascinovaně sledovala reklamu. Má to celkem logiku, mění se tam rychle obrazy a je tam prostě akce, i akčnější filmy ji někdy zaujmou. Zajímavější je, když před televizí sedí, to třeba někdy příště.. 



Skončila reklama a kriminálka nás fakt nebaví. Fotila jsem jen z dálky, jinak by zase neposeděla a šla by se se mnou mazlit.




Přiznám se, že mě kriminálka Las Vegas baví, ale na reklamu se dívám taky. Příliš dlouho jsem pracovala v marketingu, takže reklama mě zajímá pořád a často u ní nadávám a říkám ironicky, že tohle teda muselo dát práce to vymyslet. Jako by zajímavé reklamy skončily s Kofolou, ta měla nejlepší reklamy. 
Jen občas se objeví něco, co má dobrý příběh a i si zapamatujete, na co reklama je a to je umění. Nevím, jestli si vzpomínáte na reklamu se psem v hlavní roli "Bobika", kde jsem se měsíce zaměřovala, na jaký produkt reklama je a snad po třech měsících jsem to věděla. Bylo to na vyhledávač centrum. Nestačí jenom dobrá reklama, ale aby člověk i po ní věděl, na co vlastně byla.
Vlastně teď se mi líbí reklama, kterou má Fio banka. Obzvlášť se mi líbí hlavní protagonista, který hraje celým obličejem a já se někdy i zasměju. Obzvlášť mě baví ten díl, kde zazní: kde je ten růžový papír se Sandokanem?! včera do něho někdo zabalila makrelu... Tomu se fakt zasměju. Znáte ji? Ale jinak je to bída. Obzvlášť nesnáším celé bloky reklam najednou, kde už se vytrácí hlavní cíl reklam. Po chvíli nevím, na co reklamy jsou, po další chvíli v tomto případě přepínám. Myslím, že tohle nemá fakt smysl, tohle člověka jen otráví, a to i mě, která to sleduje z důvodu trochu profesního, i když se tím už dávno nezabývám.
Mějte pohodový den.

P.S. Tak jsem si dala práci a našla jsem, že v reklamách pro Fio banku hraje ostravský herec Štěpán Kozub Kozub v reklamě: pro Fio banku hraje kolotočáře, spoty tvořil Jinej gang — Médiář (mediar.cz) a moc dobře. A našla jsem i reklamu, u které se směju. Koukám, jak jsem se dnes rozepsala. Původně to mělo být jen o Sáře.





5 komentářů:

  1. Reklamy můj muž nesnáší. Dokonce je schopný se přestat po první reklamě na film dívat :-) a od televize odchází :-),
    Mně zase až tolik nevadí,některé jsou i povedené, některé chudé duchem.
    Pěkný den, Marti ! Má být dnes léto.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, já už žádnou reklamu neviděla ani nepamatuju - my se na všechno díváme z archivu a reklamy přetáčíme :).Ale svého času jsem na ně koukala taky ráda.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  3. Reklamy fakt nemusím, i když přiznávám, že některé jsou fakt povedené. Fio banka se Sandokanem, je skvělá. Byla jsem překvapená, že v těchto reklamách hraje Štěpán Kozub, já jsem ho nepoznala. Sára zvyšuje sledovanost reklam, a to se také počítá. Přeji hezké dny, zdravím 😁😄

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, já televizi sleduju minimálně, tak o reklamách nemám přehled. Na rozdíl od Sáry... Přeju hezké dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, co se reklamy týče, má Sára daleko větší přehled než já.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.