úterý 22. února 2022

brečím...


Zveřejnila jsem humor v únoru, a pak na mě vykoukla smutná zpráva od Ivy a já brečím. Nemůžu tomu uvěřit. S Růženkou jsem byla ve spojení nejen přes blog, psaly jsme si často přes email, facebook a byly jsme ve spojení v podstatě pořád. Bylo mi divné, že v poslední době nikde nic nepíše.
Nemůžu tomu uvěřit, bude mi strašně chybět. 
Ještě v pátek 18. března zveřejnila příspěvek.
Posílám jí nahoru aspoň kytici tulipánů, kterou komentovala před týdnem na facebooku: 
Mně se líbí, je v nich sluníčko.
Panebože, brečím, je mi smutno a pořád nemůžu uvěřit. Už si nikdy nebudeme povídat o životě, radit si...
Růženko, už teď mi strašně chybíš.
Upřímnou soustrast nám všem a především rodině.

11 komentářů:

  1. Marti i mně to překvapilo a je mi smutno. Odešla rychle a nečekaně.

    OdpovědětVymazat
  2. Dvakrát jsem si musela rozkliknout Tvůj odkaz na blog Ivy a chvíli jsem skoro přestala dýchat.
    Nemohu tomu uvěřit. Tak ráda jsem se s Růženkou procházela po Jihlavě a dalších místech, která s manželem navštívili, obdivovala její sbírku panenek....... Je mi hodně smutno. Bude nám tady chybět.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ufff, Růženku jsem znala ,, jen z komentářů" a blogu a je to jako by nám tu odešel někdo hodně blízký :-(
    Bude nám chybět!

    OdpovědětVymazat
  4. Také tomu nemohu uvěřit. Velmi smutné.

    OdpovědětVymazat
  5. Nechtěla jsem té zprávě vůbec věřit, přestože jsme se znaly pouze přes blog, bude mi tady hodně chybět.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc smutná zpráva, blog Růženky jsem pročítala ráda, bude mě chybět... �� Alena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, také tomu nemohu uvěřit, je to moc smutné. Hlava mi to nebere. Píše, že si koupila nový foťák a už ho nestihne ani použít. To je celé šílené.
    Upřímnou soustrast rodině. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Ježiš, to je hodně překvapivá a hlavně smutná zpráva. Taky jsem její blog četla, mám pocit, že je to pár dnů, co dávala příspěvek...

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já taky brečím. Růženku jsem sledovala, je (byla) stejně stará jako já a taky z Vysočiny. Nemohu tomu uvěřit.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.