čtvrtek 3. února 2022

jaké to tenkrát bylo


Z tohohle mám velkou radost. Narazila jsem náhodou na publikaci Jaké to tenkrát bylo, aneb co se stalo v roce, kdy jste se narodili.... Vloni jsem kupovala přání k narozeninám se stejnou tématikou, takže jsem okamžitě reagovala i na tohle. Hned mi to přišlo jako dobrý dárek jen tak bez důvodu a začala přemýšlet, komu koupím. Nevěděla jsem, jakou má publikace úroveň, zda stojí za to, ale na Knihy Dobrovský nakupuju často, tak jsem si říkala, že snad tam nebudou mít žádný šit. Hodila jsem do košíku na eshopu šest publikací a volám na mého muže, jestli nechce i pro sebe. Chtěl. 
Včera dorazilo a já hned listovala a je to úžasné. Já jsem prolistovala všechny, ale dnes vám tady představím jen ročník mého muže, ostatní zůstanou jako překvapení, až se s danými osobami setkám. 
Můj muž mi říká: proč sis neobjednala svůj ročník?
No to teda nevím proč!
Myslela jsem na ostatní a na sebe zapomněla. Měli všechny ročníky, které jsem potřebovala a kdo budete mít zájem vědět, kolik stál chleba, elektřina, plyn, co se tenkrát dělo, kdo ze známých osobností se narodil apod., můžete zakoupit třeba na Knihy Dobrovský, ale mají i jinde. Útlá brožurka stojí 62 Kč a odnesl to míň kvalitní papír, ale rozhodně se jako malý dárek hodí. Navíc je to dárek originální, ještě nikdy jsem to, kromě těch narozeninových přání neviděla.
Možná budu ještě časem dokupovat. 
Mého muže zajímalo, kolik v jeho roce stál plyn... Jak jinak, aktuální téma dneška.








Co všechno je v každé publikaci, kopíruju z webu:
Víte, jaké to bylo v roce, kdy jste se narodili? Kolik stál chleba, mléko nebo automobil? Co prožívali vaši rodiče? Co se dělo v kultuře nebo ve sportu? Jaká byla tehdy móda? Na jaký film se chodilo v roce, kdy jste se vdávali či ženili? Jaké rubriky v ročence najdete: Události z domova i ze světa Kolik co stálo Móda Vynálezy Kultura Filmy Architektura Sport Kronika Narození Kalendářní data Obloha (údaje o poloze Slunce, Měsíce a planet na obloze)

Mějte pěkný den. Třeba se vám tip na malý dárek bude hodit. Já z toho mám fakt velkou radost.

9 komentářů:

  1. Marti, to je zajímavá knížka. Určitě se podívám jestli mají i naše ročníky. Abychom věděli jaké to tenkrát bylo.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, je to zajímavá publikace. Také se po ní podívám. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi to. Docela už vím, komu bych to mohla darovat :-).
    Díky za tip !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je super tip. Naše babi nechává ke kulatým narozeninám nakopírovat a zalaminovat noviny ze dne narození oslavence. Ale tohle je teda ještě lepší. 😊

    OdpovědětVymazat
  5. To je hezké. Já si ceny dost pamatuji. Byly všude stejné a já jsem už od první třídy chodila nakupovat. Hodně cen si pamatuji, ale to by bylo na dlouhý článek. Jen pro příklad vodné a stočné se platilo ročně a my jsme platili 8,-Kčs za rok!!! Dnes 112,45 Kč za m3. Srovnávat se to moc nedá. Byla jiná doba. jiné mzdy, jiné ceny. Přeji Ti příjemné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, já to znám - dostala jsem tuhle knihu předloni k šedesátinám od kolegyně a předtím jsme ji dávali kolegovi ke čtyřicátinám :). Je to dobrý nápad a myslím fajn dárek. Mne aspoň potěšil.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. To je moc hezký tip na dárek.
    Myslím, že ho využiju.
    Děkuji, Marti a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je fakt skvělý tip na dárek. Určitě se podívám po těch ročnících, kterém by se mi hodily. Ještě jednou díky. Přeji pěkný víkend 😊👍

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, tak hned to jdu objednat, než na to zapomenu. Je super, že sem dáváš takové tipy, už jsi mě inspirovala víckrát. Děkuju !!! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.