úterý 22. února 2022

úsměv v únoru






Ne, nezapomněla jsem na svoji pravidelnou rubriku s humorem, ale nějak teď nestíhám. To je ovšem na druhou stranu dobrá zpráva, nuda u nás nebývá a ani ji neznám. Tak dnešní dávka humoru na měsíc únor. Je možné, že některý vtip už tady byl, tak se předem omlouvám, nejsem úplně schopná to ohlídat.
Snad se vám dnešní sbírka vtipů bude líbit. A pokud vás vtipy nerozesmějí, stačí, když vyvolají úsměv. Mějte pohodový den s úsměvem.

P.S. A tohle viz níže já moc dobře znám. Stává se mi to běžně, jen nevypadám tak úžasně a roztomile.

















2 komentáře:

  1. Úžasné vtipy, pobavila jsem se. Ty stopy v knize jsou úplně boží, to je fakt ze života. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Trochu pobavení se hodilo. Hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.