středa 23. února 2022

tak poslední rozloučení...

Dnes naposledy.
Na dnes mám připravený úplně jiný příspěvek a taky tady bude.
Ale ještě jednou bych se tady ráda rozloučila s Růženkou, nějak to od včerejška nemůžu uzavřít ani se s tím srovnat. 
No bude mi to trvat, ale dnes už nebrečím.
Vlastně neměla ráda oslovení Růženka, jednou jsme si o tom povídaly, tak jsem jí vždycky oslovovala Růži. 
I v rozhovoru, který jsme vloni jsme spolu dělaly.
Tak jsem ho dnes vytáhla a myslím, že to bude takové důstojné rozloučení. 
Rozhovor si můžete přečíst tady na blogu rozhovor s... 
A rozhovor byl hodně čtený i v našem magazínu, kde najdete trochu jiný úvod a víc fotek 
Dnes už je to bohužel jen vzpomínka na milého a skromného člověka.
Růži, tak dnes jen pro Tebe. A už teď mi moc chybíš.
Na úvod jsem si dovolila dát Tvoji panenku z 3D tiskárny, kterou jsi mi věnovala k rozhovoru.
Dnes tedy takové malé rozloučení jen v našem malém blogovém společenství. Vzpomeňme všichni, kdo jsme ji znali.
Je jedno, zda osobně či virtuálně, ten smutek je stejný.
Každý odchod blízkého člověka je smutný, ale tenhle odchod byl tak náhlý a nečekaný, že si pořád čtu ještě poslední zprávu a prohlížím poslední fotky, které mi poslala před týdnem. Dáša včera připomněla v komentáři, že si před pár dny Růža koupila nový foťák a už jej nepoužije a že je to šílené.
Ano, je.

7 komentářů:

  1. Děkuji, Marti!
    Tohle mi bude chvilku trvat, než tu zprávu zpracuji a přijmu.
    Měj pokud možno hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. No,taky jsem tomu nemohla uvěřit,a přesně toto se mi vybavilo-koupený nový foťák,který Růženka už neužije..Bude tu chybět,ráda jsem chodila na její blog a sledovala ho..A je to pravda,že člověku je ze smrti někoho známého ouvej,,,i když ho znal jen virtuálně...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem ještě dnes z té zprávy posmutnělá. Moc ráda jsem k ní na blog chodila . Stále se mi nechce uvěřit, že je to tak, jak je.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Tato zrpáva byla pro mě šok , bude mi to trvat než přijmu ,že tu už s námi nebude.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem zůstala v šoku nad zprávou o úmrtí Růženky. Dnes jsem si při brouzdání po internetu na blogu Emi přečetla o úmrtí jejího manžela.Jsou to smutné zprávy.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, zdravím. Na blogu jsem teď několik dní nebyla, a tak nemůžu uvěřit a je mi moc líto, že zemřela Růženka. Panenková Růženka, z našeho blogového společenství. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, děkuji ti za rozhovor s Růženkou, který jsem ještě nečetla a tak jsem se naposledy takto potěšila . Byla pro mne virtuální kamarádkou, která mne bude nesmírně chybět.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.