neděle 10. července 2022

humor na neděli






Někdy mám pocit, že se mi času nedostává a jedu v trochu zrychleném módu, kdy se zabývám jen věcmi, které mi přijdou hodně důležité. Ale přiznám se, že tuhle svoji pravidelnou rubriku posbíraných vtipů, která na blogu běží již několik let, mám moc ráda a v podstatě se na ni těším. Možná ji považuji za velmi důležitou...
Tak dnes další díl humoru, který třeba vyvolá aspoň úsměv, já jsem se některým od srdce zasmála. Ale je pravda, že mně ke smíchu stačí někdy jen málo.
Dnes jsem vybrala i pár citátů pro změnu.
Mějte pohodovou neděli.





















Na závěr pár citátů.





7 komentářů:

  1. Udělala si mi fakt veselé ráno!
    Děkuji a přeji hezkou neděli, Marti. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, pro mě super začátek dne!!! Moc jsem se nasmála. Perlou je ta tchýně v poli. To je vtip- bomba! Kočku jsem našla a líbí se mi všechny kočičí.. Krásnou neděli ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Krááásně jsem se pobavila !
    Hezkou neděli u vás!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle vtipné kočičky a kocouři mne vždycky pobaví. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  5. Vtipy jsou super. Vylepší mi hned náladu. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Martino, díky za rozesmáté nedělní ráno, ta fotka kočky v posteli - jako bys fotila mne kolem sedmé. To mívám půlnoc.
    Pozdravy do C. - mávám. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, mám tuhle tvoji rubriku ráda. Hezký nastávající týden

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.