čtvrtek 21. července 2022

malé nakouknutí






Včera jsem to vzala jen tak letem světem. Původně jsem se chtěla zaměřit jen na ibišek, ale letos není ani jeden ze dvou keřů nic moc. Jen pár květů. Keře jsme "podědili" se zahradou před devíti lety a každý rok krásně kvetly, no letos ne. Možná by už chtěly omladit. Musím si načíst, v čem je problém.
Dnes jdu dělat rozhovor a už předem vím, že bude zajímavý. Určitě jej dám i na blog.
Pěkný pátek.









7 komentářů:

  1. Ahoj Marti, máš nádhernou zahradu. Je vidět, že je to Tvá radost. :) Pěkný den, Sabča

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, obdivuji tvoje surfinky. Já jsem je touto dobou mívala už nefotogenické :-)
    Pěkný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Sazenici ibišku jsem dostala vloni od kamrádky, ujmul se, listů má hafo, ale nekvete.
    Máš pěknou květenu u vás.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, kvete ti to pěkně. Já jsem zvědavá, jak to pi 14 dnech, kdy jsme tam nebyli, bude vypadat na chalupě. Nevím, jestli v těch vedrech bez zálivky něco přežilo...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně ti vše kvete, Martino, já jsem měla 9 malých ibišků od kamarádky a už mi i trochu kvetly, ale bagry mi je loni zničily, tak mi Jana prý daruje jiné, až tu přestanou dělat s výkopy zmatky. Jiřina z N.
    A ty jahody!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, zahrada ti krásně kvete. Ibišek máme u plotu také a letos také moc poupat nemá a přitom loni byl obsypaný. Možná je to způsobeno suchem, které tu je a poupata možná i opadala. Přeji ti krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné nakouknutí do zahrady. Marti, kvete ti to parádně!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.