čtvrtek 7. července 2022

trochu jako u moře



aneb Moře u Mělníka. Ne, včera jsem fakt moře nestihla. Tak se jmenuje festival, který je již na Mělnické náplavce tradicí třetím rokem. Od úterý až do neděle je možné strávit u "moře" v Mělníku a užít si program nabitý divadelními představeními, koncerty, workshopy pro děti. Nechybí ani sobotní food festival, který nabídne nejen ochutnávku jídla a pití, ale i kulinářské show či představení Divadla bratří Formanů (asi před dvěma lety jsem dělala rozhovor s Matějem Formanem, taky na blogu byl) nejen na jejich lodi Tajemství, ale i ve velkém postaveném stanu. 
Dávám sem pár fotografií, které jsem fotila pro sebe, další hlavně s dětmi ze včerejších workshopů budou zveřejněny v článku, který vyjde v sobotu a bude zároveň ještě pozvánkou na poslední dva dny, které budou zbývat ze šesti dnů, které bylo možné strávit u mělnického "moře" na pláži.
Kdyby se někdo třeba chystal do Mělníka, tak celý program najdete případně tady Moře u Mělníka 2022 - Program - (melnickanaplavka.cz).
Mějte pohodový den.


















3 komentáře:

  1. To musí být pěkná akce !Pobaví se velcí i malí.
    Hezký den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Martino, já sice ne, ale přeposílám rodině s třemi dětmi. Díky za info. Ty nezklameš nikdy. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Parádně rozhýbaný břeh!
    Marti, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.