sobota 16. července 2022

večerní


Tentokrát večerní nebe a nejsou to moje fotky, ale fotky mého muže. Já jsem na ta brzká rána. Můj muž vstává hodně pozdě a ve čtvrtek zkoušel fotit duhu, která se moc nepovedla. Je těžké ji fotit. Za to nafotil z balkónu krásnou večerní oblohu. 
Kdysi dávno fotil a dělal si i sám fotky, ale už dávno ne. V poslední době tomu přichází na chuť a fotky myslím stojí za to.
Tak dnes večerní nebe od mého muže.
Mějte klidnou sobotu.








5 komentářů:

  1. Zájímavé záběry, krásně vybarvené oblohy i duha se povedla. Také jsem dřív fotila na film a vyvolávala fotky v
    zatemněné koupelně pod červenou žárovkou,sušila filmy i fotky...Ani už nevím, kde to všechno skončilo. Šnek na navinutí filmu do vývojky, misky na ustalovač, a vodní lázeň, zvětšovák, leštička..Teď je to jednoduché. Cvak a v počítači za chvilku..Krásný den


    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky žasnu jak se nebe umí zabarvit. Hezké fotky dané chvíle.
    Hezkou sobotu, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marti, hezké fotografie . Je vidět, že to manžela baví ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji a přeji krásnou neděli k vám domů! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, mně duha přijde náhodou pěkná.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.