sobota 2. července 2022

monotematicky...


Třešně skončily, letos jich bylo dost, ale na rozdávání to nebylo. Nemám žádný džem, jen nějakou zásobu v mrazáku. Hrušeň je letos docela obsypaná hruškami. Na malém stromečku je jich okolo dvaceti, po delší době opět úroda. Vloni nebylo nic, ale před třemi lety jsme museli stromeček podpírat. Už se na ně těším, jsou dobré.
Tak dnes hrušky.







Něco z kvetoucí zahrady a nakonec dávám možná už otravné netřesky, další díl seriálu, tak koho už nebaví, nekoukejte nakonec. Tolik netřesků mi ještě nikdy nekvetlo a to je mám už několik let, tak neodolám focení. Jo a Stáni, opravdu vypadají jako mimozemšťané, takže mě lákají k focení o to víc.











Srovnávací snímky proměnlivé růže - první fotografie z pondělí a druhá z pátku, tedy včera.



A nakonec naši netřeskoví mimozemšťané.
Pohodový víkend všem.







4 komentáře:

  1. Nádhera, Marti. Růžička - chameleon. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, moc pěkné. Mně netřesk jde do květu jen jeden, ještě je málo mimozemšťanský, ale určitě ho budu taky fotit. O hrušce uvažuju, že bychom si ji mohli na chalupu pořídit, mám hrušky moc ráda. S třešněmi máme letos smůlu - na jedné bylo pár třešinek, které sklidili špačci úplně, další dvě nějaké třešně mají, ale taky na nich pracují špačci a vosy, takže je jich většina naklovaná nebo nakousaná. Zavařování letos nebude :(.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé hrušky !!! Ty já ráda. U syna asi dvě hruštičky na stromě a ty možná se třeba ani uzrání nedočkají. Živím v sobě vzpomínky na hrušky na zahradě u mých rodičů. Ach to bylo něco. A mamka dělala perfektní kompot.
    Netřesky si to tedy u vás letos užívají- předvádějí se dokonale.
    Měj se mějte u vás pěkné sobotní odpoledne.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Zraje ti to, kvete ti to - prostě pohoda a hlavně krása!
    Pravá letní zahrada...
    Posílám pozdravy, Marti. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.