sobota 23. července 2022

pomíjivá krása...



No pavučiny tady dlouho nebyly. Na zahradě určitě jsou, ale většinou fakt nejsou vidět, takže si jich ani nevšimnete a stejně by nešly ani fotit. A nemůžu říct, že bych focení pavučin nějak extra milovala, vždycky je to velký oprus. Považuji to ale za výzvu a zkouším, zda se mi to povede. Výzvy mám ráda.
Včera jsem pavučiny zahlédla proti slunci a neodolala jsem, i když to znamená obvyklé tančení kolem studny a hledání toho správného úhlu, odkud je pavučina nejlíp vidět nebo vůbec vidět.
Pavučina má jepičí život a za chvíli, když na ni přestalo svítit sluníčko, jsem ji už téměř neviděla, takže vyfotit ji by bylo už nemožné. 
Něco málo z té krásné noční pavoučí práce se mi zachytit aspoň trochu povedlo.
Pojďte se podívat.
Pohodovou sobotu.





11 komentářů:

  1. Marti, já často fotím pavučiny v trávě a nejraději po ránu s rosou, a když se do nich zakousnou sluneční paprsky, tak je výsledek duhové pavučiny tak krásný, jak jsi to zachytila na Tvých úžasných fotografiích. I když pavouky nemusím, venku v přírodě mi nevadí. Jen po mně nesmí lézt 🤭🤨! Moc hezky jsi pávů inu nafotila. Jsi všímavý a šikovná. Krásný víkend ti přeji. Ještě posílám pohlazení Sáře.

    OdpovědětVymazat
  2. To se Ti opravdu povedlo !!!
    Pohodovou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Na focení pavučin mám takový fígl. Sprej s vodou. Postříkám pavučinu, ona se krásně zvýrazní a ještě jako bonus máš krásné korálky a někdy udělá i krásnou duhu....

    OdpovědětVymazat
  4. Marti fotka pavučiny s ptákem, tak to nemá chybu. Moc krásná fotka. Přeji hezkou sobotu a nedli. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, taky ráda fotím pavučiny, když jsou třeba v mlze na podzim s kapičkami vody.
    Mám to s pavouky a s hady stejné, jako většina žen, nesnáším je.
    Fotky se povedly a jistě Sára koukala, co to panička zase dělá. Hezký víkend do C. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, pavučina je vděčný objekt na focení. A ta s ptáčkem se tuze povedla. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty tvoje pavučiny jsou kouzelné. Mě se nedaří pavučiny vyfotit.

    OdpovědětVymazat
  8. Překrásné, Marti!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, moc hezké fotografie ! Pavučinky se mě líbí, pavouci nee... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.