neděle 21. května 2023

barvy ke kochání






Včera jsem si dala chvíli pauzu od práce a fotila barvy na zahradě. Ty především. 
A taky květy jahod, zelené třešně, je jich celkem málo, ale díky za ně. Hrušky budou dvě tři, ostatní květy zřejmě pomrzly. 
Tak moje včerejší kochání a focení jen tak a doprovázel mě samozřejmě můj nezbytný doprovod, který je nám v poslední době pořád v patách a téměř nás neopouští. 
Truhlíky ještě nejsou moc rozkvetlé, stejně jako pivoňky a další, tak ty až někdy příště.
Mějte pohodovou neděli.

















4 komentáře:

  1. Barev ke koukání máš tedy hodně a úroda třešničková se už taky rýsuje. U nás kvetou teprve jabloně.
    Pěknou neděli u vás, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, ráda jsem se kochala.
    Hezký zbytek neděle

    OdpovědětVymazat
  3. Martičko, dnes jsem jela skoro okolo a mávala na tebe do C.
    Máte to moc hezky barevné. Kočička se bojí, že jí zase někam zmizíš?
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, nádhera! Kochám se! Sáru nevidím, ale věřím, že tě stále monitoruje :o)
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.