úterý 9. května 2023

pro čas výletů


Dnes mám pro vás informaci možná pro někoho novou a třeba se pro čas výletů bude někomu hodit. 
O cyklohráčku už jsem na blogu psala, myslím, někdy vloni. Nyní jezdí po výlukové trase a jezdí do míst, kam normálně osobní vlaky nejezdí. My sice cyklohráčku nevyužijeme, nicméně díky článku, který jsem psala, jsem objevila Zoopark Olovnice. Je to sice ostuda, jelikož se už několik let zabývám mělnickým regionem a píšu o něm, ale o tomhle zooparku jsem vůbec nevěděla. Tak o prázdninám s dětmi jej pravděpodobně navštívíme
Mějte pěkný den.

Cyklohráček jezdí po výlukové trase a doveze vás třeba k hoře Říp

Cyklohráček pro malé i velké výletníky jezdí až do 16. července po výlukové trase a doveze vás do míst, kam běžně osobní vlaky nejezdí. Cestující proveze po trati ze Straškova do Zlonic, kde skončil pravidelný provoz osobní dopravy v říjnu 2021.

S vlakem, který se skládá ze čtyř speciálních vozů upravených na dětské herničky, je možné se vydat na netradiční místa:
-        do Středočeského muzea v Roztokách u Prahy
-        na renesanční zámek Nelahozeves
-        k památné hoře Říp
-        do Železničního muzea Zlonice
-        do Zooparku Olovnice 

Cílovou stanicí Cyklohráčku je tradičně královské město Slaný, které nabízí po celou turistickou sezónu mnoho kulturních akcí.

Vláček odjíždí každou sobotu, neděli a svátky vždy v 08:50 a 12:49 z Prahy hl. n. od 25. března do 29. října 2023.

Více informaci včetně jízdního řádu je zveřejněno na webu Cyklohráček | Pražská integrovaná doprava (pid.cz).

Zdroj Pražská integrovaná doprava | Facebook

6 komentářů:

  1. Marti, díky za info. Určitě o prázdninách s vnoučaty některou trať vyzkoušíme. Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, tahle informace se určitě bude hodit. 👍👍👍
    Zvláštní shoda náhod, dnes už jsem na jednom blogu četla o Zooparku v Olovnici. Doteď jsem o něm neměla tušení.
    Měj hezké dny. 🍀🌸

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, zdravím. To je moc hezký vláček, veselý ! A prima inspirace na výlety, to se může hodit. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, fajn tip na výlet, i když já tedy nejsem cílovka (dítě velké, vnoučata žádná ;-)).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Takový vláček doslova láká k výletu.
    Marti, děkuji za tip a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Pro nás ze severu celkem nedostupné. Než se někam těmi vlaky a autobusy dohrabeme, tak musíme hledat spoj zpátky...a malé děti už také nemáme

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.