středa 17. května 2023

se zpožděním...


Nakoupeno už mám asi tři měsíce, ale jelikož to mělo být překvapení k narozeninám, dávám až nyní. Třeba se vám tipy na dárky budou hodit. Někdy to dá dost přemýšlení, když chcete překvapit a ještě jsou to kulatiny. 
Tentokrát něco na zahradu a něco na sebe. Myslím, že všechno se mi povedlo a udělalo radost obdarované. Do surikaty jsem se naprosto zamilovala, možná si ji koupím taky. Surikatu a květináč z mrazuvzdorné keramiky jsem koupila na webu, který jsem objevila náhodou Bydlení je hračka
Surikaty jsou v naší rodině v oblibě samozřejmě hlavně živé, ale i jejich keramická obdoba je úžasná. Tady jsem ji fotila u nás doma, ale už má svoje krásné místo a moc jí to tam sluší.





Autorskou tvorbu malířky Zuzany Honsové jsem tady už představovala několikrát, často tam nakupuji, ale ne vždy fotím. Na webu najdete zajímavé a originální dárky a i levné maličkosti, které jinde neseženete. Ke každé objednávce vždy dostanu ještě dárek, takže ke krásnému přívěšku ještě magnet na lednici, který vidíte v úvodu. Shop najdete na odkazu a zboží vám dorazí vždy krásně zabalené v krabičce nebo pytlíčku.
Po dlouhé době sem dávám nákupy, i když nakupuji často, ale nestíhám fotit ani dávat na blog. Ani vlastně už nevím, co jsem nakoupila. Nějaké oblečení pro mě a mého muže, nové elektrické struhadlo, protože staré se rozbilo, akvarelové barvy a akvarelové pastelky pro Alánka, který bude mít narozeniny a moc si přál nové barvy, nové akrylové barvy pro mě, nějaké knihy a už fakt nevím.
Tak dnes aspoň pár tipů, třeba se vám budou hodit.
Pohodový den nám všem.



7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Omlouvám se za smazání původního komentáře...Mobil zase upravoval....
    Dárečky jsou moc hezké. Já už dárečky nekupuji. Vnoučata vždy dostanou nějakou sladkost, dospělí lahev "dobrého moku" a všichni k tomu obálku s nějakým obnosem a buď si na něco přidají, případně si koupí lístky na nějakou kulturní akci nebo jdou do kina. Vyberou tak si dle vlastního zájmu a vím, že dáreček neskončí někde v šuplíku... Už to tak děláme několik roků a docela nám to všem vyhovuje. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marti, tvorbu Zuzany Honsová mám ráda, taky jsem u ní několikrát nakupovala. Její laskavé obrázky se mě moc líbí. Přeju hezké odpoledne, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, ten přívěsek je krásný. Určitě udělal velkou radost.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, krásné dárky 👍👍👍, věřím, že udělaly radost.
    Měj hezké dny. 🍀🌞

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, když vím, kdo má co rád a co se mu líbí, snažím se dárkem trefit do vkusu. Když byly vnučky malé, to se to obdarovávalo...Tak, ať máš s dárky úspěch. Stejně na tom oslavování je nejlepší se sejít s rodinou?
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, ten náhrdelník, ten tedy je!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.