sobota 6. května 2023

růžovou mám ráda






a to v jakékoliv podobě. 
Včera poprvé nájezd do zahradnictví a cestou kousek od nás je rozkvetlá růžová alej. Vlastně jsem čekala, až rozkvete a při cestě do Prahy a zpět jsem neustále kontrolovala.
Tak dnes jen ta krásná růžová. 
Mějte pohodovou sobotu.







9 komentářů:

  1. Nádhera, Marti! Máme takovou ulici za rohem, jen je plná aut, tak není tak fotogenická! Ale kochat se chodím!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Nedá se nic jiného napsat, nežli ... to je náááádhera !!!!
    Klidnou sobotu, Martiiiiiii!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, taková nálož růžové, to už rozzáří den. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to je krása! Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti to je tedy opravdová růžová záplava barev. Nádhera, které vždy potěší oko i srdce.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, moc pěkná alej (jsou to sakury?). My máme podobnou cestou k metru, ale na druhou stranu, než chodím, takže jsem ji letos propásla.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.