neděle 7. května 2023

tak už...


Letos máme zpoždění stejně jako jaro. Každý rok už v druhé polovině dubna máme osázené truhlíky a květináče a už se dávno kocháme. V zahradnictví jsme byli teprve v pátek a včera jsem sázela. 
Ráno tedy hodně pršelo a vše bylo připraveno venku, proto jsou na kytkách kapky. Napršelo do všeho, co mi můj muž připravil i s hlínou. Vše bylo těžké, takže jsem nakonec musela sázet na stole a ne na sázecím stolku. Bylo to nacucané vodou a pekelně těžké.
Už je vše na svých místech, truhlíky na okně, květináče na studni a i závěsy jsou zavěšeny. Už teď to lahodí oko, i když to ještě není nic moc. Dnes směs barev po té včerejší růžové.
Mějte pohodovou neděli.








7 komentářů:

  1. Krááásně jste si to u vás obarvili !!!!
    Klidnou pohodovou neděli u vás, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, to sis mákla, já pořád váhám, zda už muškáty z chodby dát na balkon, když teploty nejdou nahoru. Něco taky dokoupím, letos je vše zpožděné a koukám, že i já. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, to jsi odvedla opravdu hodně práce a ta krása potěší oko i duši. Tak ať to hezky roste pro radost všem...Krásné jarní dny

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, máš to krásně osázené. 👍🌸👍 Já ještě vyčkávám, začnu až po zmrzlých.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, nádherné květiny. Já taky s truhlíky čekám ještě až po zmrzlákách. Krásné jaro přeji. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, já na chalupě teprve včera osadila jedno koryto, u druhého zatím doufám, že se vzpamatují loňské karafiátky, jen jsem jim přikoupila dva do party, místo petúnek, které tam loni byly po kraji.
    Hezké pondělí

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle nákupy a práci miluji... Ale počasí nám fakt nepřeje, momentálně máme 2 stupně...
    Marti, přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.