sobota 27. května 2023

těstoviny jako kreativní materiál


Ne, není to můj nápad, objevila jsem náhodou a připomněla jsem si, že jsme z těstovin také něco vyráběli v družině, když jsem byla malá, jen nevím co. Docela jsme se s dětmi včera s tím vyhráli celé dopoledne a někdo nám syrové těstoviny, které jsem koupila speciálně na tvoření, pořád ujídal...
Myslíme si s dětmi, že se nám to povedlo a hlavně nás to bavilo. 
Ještě přidávám dva výkresy, které namaloval Alan.








Tvořili a fotili jsme na zahradě a samozřejmě nechyběl nezbytný doprovod, který musel neustále sledovat, co se děje.



Babi, už jsi dala na blog to moje stavění z lega? 
Alánku, ano teď. Lego ze středy.
Dnes jen malá ukázka našeho tvoření.
Mějte pohodový den. Dnes jdeme na festival. Já do práce, děti za zábavou.







4 komentáře:

  1. Marti, hezky jste si tvořili. Já si z těstovin pamatuju náhrdelník - tuším byl z kolínek...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Máte pěkné dny s šikovnými vnoučaty.
    Užijte si festival.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Takové odpoledne by mě moc bavilo! A těstovinami "pracovala" hlavně naše Terka, v 90. letech se tu objevily druhy tehdy nevídané, dnes běžné...
    Marti, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, prima tvoření. Těstoviny jsme s vnučkama taky využívaly, i korále z nich navlékaly. Je to fajn... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.