sobota 14. dubna 2018

moje divné ráno



Od rána si myslím, že je neděle. Nevím, jestli je to tím, že jsem měla nabitý týden prací, cestováním a i nečekanými starostmi, ale já jsem prostě dnes naprosto zasklila sobotu. Tento příspěvek vlastně vznikl přesně z toho důvodu. Komu jsem totiž v komentářích pod vašimi příspěvky popřála jen hezkou neděli, tak tady je moje omluva a přeji samozřejmě dodatečně hezký celý víkend. 
No nebýt kalendáře v počítači, tak žiju v tom omylu dál, dokud mě z toho nevyvede můj muž, který ještě spí anebo sobotní volání mamky.
A nepomohlo mi ani to, že dnes má Lolinka krásných pět let a jdeme slavit do Prahy.
Ještě vysvětlení ke krabičce na úvodní fotografii.
Krabička s příběhem.
To je krabička na zuby.
Při pondělním hlídání mi Lolinka na terase říká: babičko, mně už se hýbá zub.
Já: no tak to ti musím přinést nějakou krabičku. 
I Lucince (další moje vnučka) jsem dala.
A babi, na co? 
Maminka Tereza: no aby sis zoubek mohla schovat.
Já: no maminka si zoubky taky schovávala.
Lola: aha..., a můžu si ho třeba vybarvit?
Ve čtvrtek telefonát: Babičko, nezapomeň na tu krabičku na zuby. Já už ji potřebuju. 
(Že nastal čas sbírání zoubků totiž potvrdila i paní zubařka).
No, babička samozřejmě zapomněla a přizná to. Ok, přivezu ti ji v pátek, až pojedu za prababičkou.
Babi, to stačí na narozeniny. (Tedy v sobotu.)
Jdu rychle hledat. Většinou mám nějaké krabičky.
Nemám, tak včera hned kupujeme.
Je to přece ta nejdůležitější věc na světě.
Důležitější než dárky k narozeninám.

P.S. Ještě večer mi přijde upomínka formou rychle namalovaného výkresu. 
Mami, to je babička, jak mi předává krabičku na zuby😍

10 komentářů:

  1. To krásné povídání. Děti jsou opravdu kouzelná stvoření. Malé přeji všechno nejlepší k narozeninám a tobě spoustu, takových příběhů.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký příběh. Přeji Lolince všechno nejlepší k narozeninám. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, děkuji. Musím přiznat, že mě Lola dojala s tou krabičkou. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  3. Ty dětské myšlenkové pochody jsou naprosto úžasné.
    Marti, Lolince přeji vše nejlepší!
    Krásný den, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Milé ...Pekné čítanie, pekný zvyk s krabičkou ... Marti, maj sa dobre ... L.

    OdpovědětVymazat
  5. Krabička na zoubky musí být, to je jasné!
    Marti, měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.