úterý 10. dubna 2018

pondělí na terase


Včera jsem byla po delší odmlce hlídací babička. Jo i děda byl hlídací. Zlatíčka se vrátila z Honkongu a jejich maminka šla za prací, tedy fotit. Trávili jsme čas převážně na terase. 
Elza byla samozřejmě s námi. 


Konečně jsme předali krásné hrníčky, které jsme koupili před časem, ale větší radost měly děti z mrňavé zeleniny, kterou dostáváme za nákup v Lidlu. Dala jsem ji do hrníčku a děda musel rychle pro nůžky a pomoct s rozbalováním.
Už podruhé jsme zažili nelíčenou radost z toho mrňavého nic.
Někdy stačí fakt málo.
Normálně nejsme sběratelé žádných kupónků, která dnes všude v marketech neustále nabízejí. Odmítáme je. Nebudu myslet na to, že mám někde něco lepit, abych dosáhla na nějakou kýženou věc, za kterou možná nakonec zaplatím víc, než kdybych ji koupila bez kupónků.
Lidl to je většinou něco jiného. Nemusíte se o nic starat a zajímat a za nákup vám přihodí malé cosi. Poprvé jsem se musela ptát, co to je a jestli to vůbec chci. Ale dětské radostné poskakování za pár zabalených miniaturních zeleninek fakt stojí za to.
Budeme muset opět na nákup do Lidlu.

24 komentářů:

  1. To jsou krásné děti. Hlídání jste si jistě užili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, všechny naše čtyři vnoučata jsou krásné :-) I zbylé dvě jsem už tady dávala. U nás na ošklivého člověka nenarazíš :-) Trochu namyšlené viď? Měj pěkné dny.

      Vymazat
  2. Obaja sú roztomilí ... v očkách im hrá radosť ... opatrovanie ste si užili všetci .... včetne Elzy ... malé zeleninky či čo to bolo som pred veľkou nocou vyhodila ... len sa mi to povaľovalo okolo počítača, nemám komu urobiť s tým čudom radosť ... Smutné, však ?
    Marti, majte pekné dni ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, proč smutné? Záleží, jak to bereme, je to život. Nebuď smutná a užívej života. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Marti,ano jak už jsem ti psala s Kidlem to mán podobně! A tu zeleninu sbirame taky😉Maji na ní dokonce i za dvacku pytlík☺A děti maji u Vás krásný hraci prostor☺A vnouček má super auto- bleskovou mikču👍Ta by se moc libika i našemu Šimovi 😉Krásné jarní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidlem😀Píši z pošty a mobilu😉

      Vymazat
    2. Ilonko, já jsem pochopila :-) Ten koutek není u nás doma, ale u dcery doma na terase v Praze. U nás jim děláme pískoviště ve staré dětské vaničce :-) I tobě krásné dny.

      Vymazat
  4. Marti, tak jste si užili vnoučátka. Mají supr. pískoviště na terase. Naše děti mají pískoviště na zahradě, ale moc si na něm nehrají. Vede trampolína.
    Zeleninu z Lidlu mám doma, protože mladí povídali, že krámů mají doma dost. Zažila jsem na Lidlu úsměvnou historku, dva klučíci si naložili do modrého koše pítlíčky se zeleninkou, měli zaplněné dno. Tatínek jim to nakázal zase vyložit zpět do police se slovy, napřed to ukažte mamince. Její reakci už se mi nepodařilo zaznamenat, musela jsem vykládat zboží na pás. Přeji krásné odpoledne. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, no my na to máme s dcerou jiný názor. Přesně tohle mrňavé se dětem má dávat, páč to doma nezabere místo, udělá to radost a brzy se to ztratí :-) Ideální hračka. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Marti to je stejné jako u nás.Včera jsem po dceři vnučkám také zase 5 pytličků posílala a večer když jsem jim volala tak mě sdělovaly co v nich krásného měly a co už mají ♥ jsou to zlatíčka vid? Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ano jsou to zlatíčka. Včera se ptám Alánka, když si hrál na písku, seš moje zlatíčko? Jo!!!! Taky máš doma sběratele zeleninky :-) Krásné dny.

      Vymazat
  6. Jak je vidět, propojil nás i Lidl a bez výzvy... u nás se také sbírá zeleninka !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, my jsme k tomu přišli trochu jako slepý k houslím, ale velmi nás překvapila ta obrovská radost z takové čučky :-)

      Vymazat
  7. Marti,
    to jste měli krásný hlídací den!!
    je na Tvých vnoučátkách vidět, jakou měli radost ze zeleninky.
    A ty hrníčky!!
    Měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to už teď nic nebylo. Ale když jsme jim to přinesli poprvé, tak vyskakovaly a mazlily se s tím :-) Měj pěkný večer.

      Vymazat
  8. Marti, tohle vypadá na hodně parádní den pro všechny! Děti vypadají tak spokojeně!
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, no oni jsou to usměvavé a spokojené děti téměř pořád, takže to není naše zásluha. Měj pěkný večer.

      Vymazat
  9. Marti, máš krásná vnoučátka a je vidět, že jim ke štěstí stačí málo. A to je dobře. Umí se radovat i z maličkostí.
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ano umí, ale myslím, že to vidí u nás všech, páč mi se taky dokážeme radovat z maličkostí. Měj se krásně.

      Vymazat
  10. Hezká terasa - líbilo by se mit tam strávit v těhle pěkných dnech lenošné odpoledne ;-).
    Já do Lidlu moc nechodím (mám je všechny z ruky), jen o Velikonocích jsem si tam udělala vycházku a pytlíček, co mi dali u kasy, jsem za pokladnami předala nějakému chlapečkovi, který z toho měl nelíčenou radost :-)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tak si udělala velkou radost jednomu dítěti. A myslím, že i sobě :-) Měj pěkný den.

      Vymazat
  11. Také jsme dostávali a také jsme měli úspěch u Jonáška. Pískoviště jsme na zahradě kdysi také měli pro vnoučata a bývalo hojně využívané. Písek byl všude...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, taková maličkost, viď a jakou udělá radost. Přeji ti klidnější dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.