pátek 13. dubna 2018

vaše poklady - pokračování


Ještě jednou bych vám všem chtěla poděkovat za to, s jakou radostí, vervou a nadšením jste se pustili do výzvy a mám radost, že jsme si to všichni užili ať už při hledání pokladů či při kochání u pokladů ostatních. Společný projekt nás spojil a mě to moc těšilo.
Tak ještě poslední dvě prezentace pokladů vaše poklady- pokračování. 




Helena moje poklady


A moc doufám, že jsem v koláži na nikoho nezapomněla. Hezký pátek všem.

6 komentářů:

  1. Ta koláž je krásná, milá Martino !
    Přiznám se, přemýšlela jsem, zda někdo převezme štafetu, vymýšlela jsem i nějaký námět, ale ke mě nechodí tolik lidí z Blogspotu a u nás na Blogu se bojím, že by se to nesetkalo s odezvou. Tak nás třeba někdo překvapí.
    Já děkuji mnohokrát a přeji krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Blondýnko, moc děkuji. Já mám už něco vymyšleného, ale myslím, že teď by měl zase někdo jinej :-) Měj se krásně a hezký víkend.

      Vymazat
  2. Marti, výzva se Ti povedla a je vidět, že nás všechny bavila, jak zúčastněné, tak čtenářky. Já jsem se dojímala jak u hledání svých pokladů, tak i při čtení těch ostatních.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, díky mám radost. I tobě krásný víkend, u nás je deštivo.

      Vymazat
  3. Marti, já moc děkuji tobě! Opravdu jsem si tohle štrachání a vzpomínání užila.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.