čtvrtek 19. dubna 2018

tohle v plánu nebylo



No aspoň ne teď. Sice jsme se už na naše ratanové sezení staré víc než čtvrt století dívali s despektem a říkali jsme si, že jej bude nutné časem vyměnit, ale nebylo to na pořadu dne. U nás se nábytek moc neničí, takže dokud jsme nedali sezení ven, bylo pořád pěkné a úžasné. Zvykli jsme si s mým mužem sedávat pod stříškou před vchodem do domu a velké sezení využíváme jen pro větší společnost.
No jo, dva "staříčci" na zápraží. Jako se sedávalo dřív. Už zbývá jen krmit holuby 😄😄😄
A nebýt facebooku, letos by nové sezení nebylo. Lítala mi tam pořád návnada velkých slev na zahradní a balkónový nábytek. 
Tak jsem se jen tak podívala v úterý, pak se podíval můj muž a hned ve středu nám ho přivezli.
Dost nám tento nový kovový usnadní práci. Je to snadnější údržba a Justýna to nebude používat jako škrabadlo, protože se jí nechce jít k jejímu škrabadlu do domu a tím pádem ho nebude devastovat. Navíc, když je prudký déšť, trochu naprší z boku, přestože je tam střecha, tak každou chvíli byl ratan i polštářky mokré. Takže asi tak bez plánu a impulzivně. No slevy jsou slevy. Nekup to.
Máme nové sezení a já mám tak nabitý týden prací, moc jsem si toho nabrala, nějak jsem si neuvědomila, že je to moc, tak jsem si ještě ani nějak neužila nové věci a já mám nové věci ráda.
A ještě něco nebylo v plánu.
Před rokem by mě nenapadlo, že už pravděpodobně nevezmu žádné svoje apartní lodičky na nohu a že se vrhnu z donucení na tenisky. Jsem mrňavá, takže mi trošku vadí, jak hluboko jsem "klesla". Ale koupila jsem si na webu příznačného jména Čas na boty, a to už opravdu byl, protože podpatky teď nosit nemohu, chodím špatně i bez nich, takže jsem si vůbec neměla co obout, dvoje první. Sice se nazývají tenisky, ale ty černé jsou z brokátu, takže se lesknou a není to úplně sportovní obuv. Dokonce mají speciální názvy podle typu, ale to si nepamatuji. Nejen že mi sedí úžasně, nikde mě neotlačily, ale ještě se v nich dobře chodí. Jen jsem na nižší úrovni. A byly ve výprodeji, takže na první vyzkoušení pro mě nezvyklých bot, to bylo radostné. Zřejmě loňská kolekce, ale je mi jedno, i kdyby to byla předloňská. Za cenu jedněch jsem získala čtvery.


Pár svých odložených a už zaprášených lodiček si tady fotím na památku. Nejsou všechny, ještě jich dost mám, přestože už jsem některé prodala a některé rozdala.


Poslední rok je obula pouze vnoučata bez ohledu na pohlaví a milují je. Tak je aspoň někdo využije. Babi, můžeme si půjčit ze shora tvoje botičky? Ano můžete, ale nepůjdete v nich po schodech, obujete si je až dole. Téměř při každé návštěva na lodičky dojde. Jediné, které neobují a ani já jsem v nich nemohla jít sama, jsou sandály od Jimmy Choo, které mi koupila dcera jako dárek do sbírky. 
Mají tak vysoký podpatek, že jsem je měla asi třikrát na sobě. 
Tak hezký večer všem.

P.S. Já hovořím o plánu, ale my vlastně nikdy moc neplánujeme. Jednáme většinou impulzivně. Plánování je na nic.

29 komentářů:

  1. Marti, zahradní nábytek se mi moc líbí a určitě si ho užijete už teď o víkendu. Má být krásně.
    Tenisky jsou bezvadné, takové by se mi líbily. Mám opačný problém, jsem dost vysoká (178 cm) a tak celá léta nosím boty bez podpatku. Ke všemu mám velkou noh, takže sehnat pěkné a pohodlné boty není jednoduché. A cenové dostupné.
    Když vidím tvé krásné lodičky, tak ti trošku závidím, že jsi je mohla nosit. Já měla boty na podpatku naposled před více než třiceti lety. A jako děti jsme si půjčovaly lodičky maminky mojí spolužačky.;-) Přeji krásný víkend. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, no mi už si nového sezení užíváme od včera, je tady krásně. No já jsem musela nosit lodičky pracovně a nosila jsem je ráda. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Řešili jsme s mužem sezení na malou terásku u kuchyně, kde přes jaro, léto a podzim snídáme, svítí tam totiž ráno sluníčko. Souprava, skládací dřevěná, která přesně rozměrem tam sedne, se nám naprosto rozklížila a je dělaná tak "šikovně", že ač se manžel snažil ji opravit, nejde to a tak se nám viklá stůl i ty dvě židličky. Nakonec ještě prý vyzkouší nějaké výztuhy.
    A botičky. Celé roky jsem s nadšením nosila lodičky a málo jich také nemám, ale v posledních letech "klesám". Podpatek jedině když jedeme autem, od auta přejdu a pak zase usednu :o)). Jenže nejsem příliš vysoká - 168cm a v botách bez podpatku si připadám jak "ustřelený kecky".
    Hezký zítřejší den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já jsem nadšeně většinu života nosila lodičky a já měřím 158 hahaha, takže ty jsi velká :-) Budou mi ty lodičky chybět. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Jé - přesně takový zahradní nábytek máme na chalupě. Pořizovala ho loni máma, protože je lehčí na přenášení než dřevěná polohovací křesla z Mounfieldu. Loňské léto sloužil ke všeobecné spokojenosti (asi bude i na nějaký mých loňských fotkách na blogu).
    Pokud jde o podpatky, tak já na vysoké nikdy nebyla, i když jsem malá (160 cm). U lodiček mám tak poloviční, co ty :-)
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, no já jsem lodičky s vysokými podpatky nosila moc ráda a většina byla i hodně pohodlná, i když na to nevypadaly. A ty nepohodlné jsem nosila na večerní pracovní akce a vydržela jsem v nich stát tak půl hodiny :-) Měj pěkný den.

      Vymazat
  4. Ten zahradní nábytek je Marti super. A praktičnost se cení. No a lodičky? Já už je taky s vysokými podpatky nedávám. Max. nizoučký. Nechápu, jak jsem mohla chodit na jehlách 😁
    Měj prima dny. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, já chodila na jehlách ještě před rokem a po Praze je to teda dost oprus, ale byla jsem na ně zvyklá téměř celý život a když na ně koukám, říkám si, třeba je ještě někdy obuju. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Venkovní nábytek je super, Marti. A je moc prima, že na něm sedáváte společně s mužem. A i kdybyste spolu krmili holuby, proč ne, vždyť je to pěkný:-).
    Botky budou určitě pohodlné, takové mám také ráda, já na lodičky moc nejsem, vezmu je jenom při nějaké lepší příležitosti.
    Měj fajn víkend.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, nyní právě řeším mj.otázku lodiček a vysokých podpatků. Čeká mě důležitá chvíle a člověk by rád byl za "dámu". Jenže člověk tak nějak na "stará kolena" zjišťuje, že spoustu věcí tak nějak zapomněl :-) Třeba chodit na podpatcích.
    Přeji kouzelné chvíle při posezení v novém zahradním nábytku. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, no já na nich chodila ještě před rokem a ráda, takže jsem to nezapomněla, ale teď to prostě nejde. Měj se krásně a ať ta důležitá chvíle dobře dopadne.

      Vymazat
  7. Marti, z těch botů na podpatku bych si určitě vybrala!!! :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, přijeď :-) Ale některých bych se asi jen tak nevzdala, ledacos pamatují a hodně jsem v nich prožila. Měj se krásně.

      Vymazat
  8. Sezeníčko máte pěkné. Ono někdy rychlé rozhodnutí je lepší, nežli prohlížení nabídek a zvažování a ........ :-)
    Lodičky máš krásné. Taky jsem je obouvala. Už ne.Bolí mne v nich nohy. Když už výjimečně musím, tak to je tak nějak, jak píše Alenka. Ne, že bych se kvůli tomu trápila, ale přeci jenom k šatičkám je ten podpatek hezčí. Jenže já už až tak moc ani ty šatičky nenosím :-).
    Boty, které sis objednala jsou moc prima.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky. Když tak o tom přemýšlím, my většinou činíme rychlá rozhodnutí. Měj se krásné.

      Vymazat
  9. Nejlepší koupě je rychlá koupě.Jé,to je parádní sbírka lodiček!Mám jedny a jen se na ně zálibně dívám:-)od té doby co řídím, běhám v balerínách nebo keckách:-)Prima víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, no někde jsem už psala, jak rychle jsem kupovala i auto :-) Měj krásný víkend.

      Vymazat
  10. Martino, co mi to děláš, tyhle stránky jsem neměla nikdy objevit ;-)
    Normálně neobjednávám boty na webu, ale tady je takový výběr za super ceny, a ty píšeš , že sedí , takže to také vidím na jarní nákup ;-)
    Zahradní sezení super a příroda ta letos kouzlí před očima !
    Krásný slunečný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, no já jsem si říkala, když už jsem eshop objevila, tak z toho může mít užitek i někdo jiný :-). Tam na hnusné boty nenarazíš, viď? Já hodně kupuju boty přes net a nepamatuji si, že bych nějaké někdy vracela, ale musela jsem je třeba rozchodit. Ale tyhle, vklouzla jsem a šla. Ty černé už nosím měsíc a jsem naprosto spokojená. Budu tam rozhodně nakupovat i v budoucnosti. Navíc, já se vracení zboží nebojím, kdyby náhodou. Ale tady všechny čtvery mi úžasně padnout. Ale podpatky mi pořád chybí. Měj krásný víkend.

      Vymazat
    2. Marti,tak máme objednáno rovnou celá 👪 rodina,několik párů,tak jsem zvědavá!

      Vymazat
    3. Ilonko, ježíši, kroť se :-) Doufám, že nebudeš zklamaná a nebudeš mi spílat. Nebo nepošleš fakturu... Každopádně mi dej prosím vědět, já to unesu.

      Vymazat
    4. Martino,
      tak už můžu napsat svojí zkušenost s internetovým obchodem www.casnaboty.cz ;-)
      Objednala jsem dvoje sobě, lodičky a balerínky, oboje modré svojí vel. 38.
      Lodičky my byly těsné hned po vyzkoušení a balerínky po jednom nošení způsobily puchýře :-o
      Šímovi také dvoje, říkal , při zkoušení, že tam má hrboly ;-)
      A muži, pěkné modré polobotky, ten jediný byl spokojený :-)
      Čtvery boty jsem tedy reklamovala a dnes přišly za všechny peníze zpět na účet :-)
      Takže za mě doporučuji , protože nabídka je veliká a ceny příznivé :-)

      Vymazat
  11. Marti, nový záhradný nábytok sa vždy zíde, no nie?
    Topánky? Pohodlné, ale vždy na opätkoch. Ťažko kúpiť, takže keď nájdem tak ich nosím pokiaľ sa na mne nerozpadnú. A keď objavím také isté, tak kludne kúpim ešte raz. Nízke mám len zlaté CK teniskovité topánky, keď idem so psom do mesta a inak ničím svoje kĺby a nohy v opätkoch. Keď ja som bez lodičiek, taká neupravená...neviem to ani pomenovať :-). V lodičkách sa nesiem, v nízkych topánkach chodím tak "ťapato" . Krásny víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitko, ani mi to neříkej. Přesně tak se cítím teď já. Já podpatky nikdy nesundala až teď. Už si toho všimla i sousedka, protože nové boty jsou na mě nezvyklé. Ale teď nemám jinou volbu. A možná ji už ani nebudu mít, tak jsem ráda, že jsem objevila něco aspoň trochu přijatelného, s čím se začínám sžívat, protože skutečné sportovní boty to pro mě fakt není. Moje kamarádka se smála, že i její kozu jsem dojila v lodičkách. Měj krásný víkend.

      Vymazat
  12. Marti, i já děkuji za info a chválím jak nové nákupy, tak odložené lodičky. Taky už několik let po úrazu hodně pečlivě vybírám, jehlové podpatky už mám jen ta těch společenských...
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Martí, prima a praktická koupě nového posezení. A podpatky, líbí se mi když se v nich žena krásně "nese", ale sama jsem je nosila v mládí. Mých 170 jsem ponechala při zemi :) a ty co máš nové bych s radostí nosila.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, Jani, to je krásná výška, líbí se mi vysocí lidé a já je kolem sebe mám, jen já jsem mrňavá. Měj krásný víkend.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.