sobota 7. dubna 2018

vaše poklady...





Musím říct, že mě moje výzva, kterou jsem vyhlásila v neděli 25. března, 
hodně bavila. 
Bavilo mě kochat se vašimi poklady, ale hlavně mě bavilo, že nás malý projekt na pár dní všechny propojil a všichni jsme hledali svoje poklady, některé hned zřejmé a některé možná zapomenuté a všichni jsme měli potřebu to sdělovat na blogu. A hlavně jsme všichni vzpomínali na lidi, kteří už tady nejsou, a ukryté poklady nám je připomínají, na svoje dětství, na dětství našich dětí. Vzpomínali jsme na příběhy, které jsou k předmětům navázány, a proto bychom je nikdy nevyhodili, i když třeba některé už nejsou ani v celku a chybí třeba ouško. 
S výzvou začala Henrieta a my s Dášou jsme se přidali a každá vymyslela výzvu, která nás spojila. Pokaždé jsem cítila takovou zvláštní soudržnost a přátelství našeho "virtuálního klubu". 
Dnes bych tedy ráda zveřejnila vaše poklady aspoň malým odkazem a jednou fotkou z vašeho příspěvku. Všechny poklady na jednom místě, ať mají ještě jednou možnost zazářit. 
Doufám, že jsem na nikoho nezapomněla. Pokud ano, dejte mi prosím vědět a pokud má ještě někdo chuť prezentovat svoje poklady, rovněž mi dejte zprávu, udělám pokračování.
Na úvod jsem dala ještě svůj jeden zapomenutý poklad. No on zapomenutý není. Každé ráno, když vstávám na něj vidím a koukám. Porcelánová panenka po mém taťkovi. Můj muž ji bohužel před lety nechtěně rozbil, a protože věděl, že mi na ní záleží, tak ji znovu slepil. Některé části už vlepit nešly, ale já ji přesto mám. Na okně v ložnici blízko mé postele. Na okně, které se nikdy neotvírá, tedy pouze když se meje, protože v ložnici máme ještě velké francouzské okno na balkón. Soška holčičky s polštářkem se rozbila už dávno, ale stěhovala jsem se s ní a v domě jsem hledala bezpečné místo, kde na ni každý den uvidím.
Ráda bych všem poděkovala, že jste se zapojili a dovolili nahlédnout a přečíst si příběhy spojené se srdečními záležitostmi, jakými vaše, vlastně naše poklady jsou.
Hezký víkend.

A tady jsou poklady v pořadí, jak jste zveřejnili:

Marcela Poklady
Marcelko omlouvám se, ale z tvého blogu mi nešla fotka stáhnout ani uložit.



Dáša Moje poklady


Petra Moje poklady


Ilona Moje poklady


Hanka Moje poklady


Stáňa Moje poklady


Jitka Moje poklady


Henrieta Moje poklady


Laura 95/365


Růža Moje poklady




Jarka Moje poklady





29 komentářů:

  1. Milá Martino / vidíš ten posun !/,
    každá ta výzva měla přidanou hodnotu.
    Henritta nás donutila zpomalit a zhodnotit jednotlivé dny. Dáša nás popostrčila k vnímání dne z pohledu objektivu. A ty jsi naše kroky nasměrovala do minulosti.
    Každá jiným směrem, s jinou emocí, ale s obrovským přínosem.
    Mnohokrát děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahahaha díky :-), ale říkala jsem, že mi klidně můžeš říkat dědo!
      Milá Blondýnko, ale moc ti děkuji a i za krásný komentář. Všechny výzvy jsme si užily.

      Vymazat
  2. Marti, měla si opravdu úžasný nápad! Vznikly překrásné příspěvky plné emocí, vzpomínek...I když to už bude po termínu, slibu dostojím a poklady nafotím.
    Přeji krásnou sobotu.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já jsem již zveřejnila dnes ne proto, že jsem dala deadline anebo se mi nechtělo čekat na ostatní, ale rozhodla jsem se pro fotky a bylo by to najednou moc dlouhý, počítám, že udělám pokračování. Tak buď v klidu a v klídku hledej :-) Těším se.

      Vymazat
  3. CHTĚLA BYCH VÁS VŠECHNY NA BLOGSPOTU POŽÁDAT O MALIČKOST !!!
    Prosím, zařaďtě do rubriky KOMENTOVAT JAKO ... možnost používat NÁZEV / ADRESA URL.
    Je to pro nás z jiných domén či adres lepší cesta ke komentáři.
    Děkuji, ráda bych i u vás komentovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blondýnko, netuším, jestli to na blogspotu jde. Když se podívám, jak to mám nastavené já, Mám momentálně variantu, že může komentovat kdokoliv. Ostatní možnosti už pouze okruh komentujicích lidí omezuje. Např. na pouze uživatelé blogspotu apod. Variantu, kterou zmiňuješ nikde v nastavení nevidím. Třeba někdo poradí, jak na to a jestli je to vůbec možné.
      Pěkný večer :) Petra

      Vymazat
    2. Zapojím se do debaty. Tuto variantu mám na blogu já, ale u vás to myslím nejde. Ani u tebe Blondýnko, to nevidím. Hezký večer.

      Vymazat
  4. Marti, moc děkuji za souhrn odkazů, díky němuž jsem se dostala i na jiné POKLADY. Moc jsem si všechny vzpomínky k pokladům užívala, pročítala a znovu mi naskakovaly i mé další. Je milé, že nám není lhostejná minulost a naši předci...
    Pokud bude ještě pokračovaná - hurá, těším se.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Marti, jsi skvělá a to, že nešla stáhnout moje fotka, není důležité. Sice jsem na výzvu reagovala velmi rychle, a přesto jsi na mě nezapomněla. Děkuji Tobě i ostatním kolem Tebe, že jsem si mohla pěkně počíst a v mysli se zatoulat k dalším vzpomínkám, které jsem uložila třeba trošku hlouběji.
    Krásný víkend Tobě i všem.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, no já jsem si nakonec udělala složku, kam jsem si dávala všechny odkazy, takže i tvůj, jinak bych určitě zapomněla. Měj krásný víkend.

      Vymazat
  6. Marti, musím Ti moc poděkovat za výzvu. Přiměla mě vrátit se k některým, téměř zapomenutým pokladům a vzpomínkám, které se k nim váží. Poznala jsem nové blogy i jejich autory a moc ráda se kochala i jejich poklady, četla si jejich vzpomínky. Je moc důležité nezapomínat na minulost, ať byla jakákoli. I proto jsem jako malá holka moc ráda poslouchala vyprávění babičky Marie. Naši synové zase chtěli znát vzpomínky mojí maminky a já budu ráda vyprávět vnoučatům.
    Děkuji za dnešní souhrn a těším se i na pokračování pokud bude. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, i já ti děkuji za tvoje poklady a i já vyprávím :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  7. Martí až se vyhrabu z postele, vše doženu. Počítala jsem s dneškem, břicho ne.
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, v klidu, hlavně ať je ti líp. Počkám, až vás bude víc a dám příští týden jako pokračování. Stejně mi bylo jasné, že to bude na díly :-) Tak to hlavně vylež.

      Vymazat
  8. Marti, dovol, abych k Tobě napsala, že mi nejdou psát komentáře k příspěvkům "pokladnic". Možná je to tím, že já mám své stránky udělané jinak. V každém případě děkuji všem za perfektní a vzpomínkové počteníčko.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, to je divný, když ti jdou psát ke mně. Nicméně já jsem ti psala komentář k pokladům hned, jak si to zveřejnila a můj komentář tam není. Tak asi někde bude problém. Zkus to třeba zítra. Někdy to může být jen aktuální problém.

      Vymazat
    2. Marti, někdy člověk musí udělat spoustu věcí zbytečných a pak najednou vše šlape. Zkusila jsem to znovu a zřejmě se "ledy prolomily" a já píši komentáře. Děkuji. Marcela

      Vymazat
  9. Marti, byla to opravdu prima výzva, děkuju ti. Jdu kouknout na všechny odkazy.
    Měj se moc krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, díky za zmínku ve Tvém článku a hlavně za výzvu, která mně fakt bavila. Bylo to další zastavení v tak uspěchaném životě, který řada z nás vede. Donutila jsi nás díky pokladům zavzpomínat na naše nejbližší, vrátit se do minulosti. Opět se blogy propojily a já ještě musím juknout na ty poklady, které mi unikly. Jdu na to.
    Pěkný večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, děkuji, výzvy splnily svůj účel. Hezký večer.

      Vymazat
  11. Marti, měla jsi báječný nápad, aby jsme se tu podělily o své poklady. Moc ráda jsem se podívala na úžasné kousky ostatních, začetla do jejich příběhů a vzpomínek. Moc hezky jsi zpracovala odkazy na Naše poklady, děkuji Ti jak za výzvu, tak za zmínku na Tvém blogu. Poklady všech mne bavily.
    Přeji Ti krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  12. Martičko, děkuji ti moc za tvoji výzvu "Moje poklady". Krásné vzpomínání a připomenutí doby dávno minulé, osobní vzpomínky každé z nás. I tvoje vzpomínky jsou krásné - capáčky - také mám jedny schované, krásný nábytek s duší a vzpomínky od dětí. Martičko, děkuji. Iva

    OdpovědětVymazat
  13. Marti, byl to skvělý nápad na výzvu (a já jsem ráda, že jsem malinko byla jeho inspirací ;-)). Ráda jsem se prošla poklady ostatní - a jako bonus objevila několik dalších blogů, které jsem zatím neznala.
    Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, ano nápad jsem dostala po tvém komentáři u mých prvních pokladů, díky a jsem ráda, že jsme si to všichni užili.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.