středa 4. dubna 2018

náš první jarní den



Teprve včera jsem měla pocit, že je první jarní den. Sluníčko, ve stínu 16.
Takže jsem zase nevařila. Oběd jsme si grilovali. Naložené kuřecí stehenní řízky a vepřová pečeně. Grilovaná červená paprika, tu miluju a k tomu čerstvé teplé bagetky.
Letos už jsme sice grilovali už lednu, ale toto bylo první jarní grilování.


K tomu jsme trošku uklízeli zahradu, na podzim jsme tomu moc nedali. Ostříhali maliny, růže, keře a vytáhli ven kytky, které jsme měli doma. Do truhlíků ještě nakoupeno nemám.


Včera dorazili krásné šedé truhlíky, které jsem objednala na eshopu Lidl místo těch, které v loni zničila vichřice, když po prudkém větru spadly z oken, a Justýna hned využila prázdné krabice. Než jsem ji stačila vyfotit, hned vyskočila, páč tam na ni svítilo sluníčko. Včera bylo fakt teplo. 
Sundala jsem teplou bundu a byla jen v triku. Justýna si lehla do stínu krabice.


Na zahradě se vyměnila bílá barva sněženek za modrou. Nevím, co to je a bylo to tady naposledy před dvěma lety.

P.S. Připomínám, tento týden nám běží výzva moje poklady, tak prosím nezapomeňte fotit, Těším se.

26 komentářů:

  1. Ano, včera byl tedy konečně jarní den. Seděla jsem s vnukem u syna na zahradě a cítila jsem jak slunce kráásně hřeje. Hned je veseleji a chce se mi být za zahradnici. Už v pondělí odpoledne to celkem venku šlo, tak jsem trochu po zahrádce poletovala a jarně pracovala. Těším se moc, až to tam zase bude rozkvetlé, v truhlících muškáty.........
    Dle fotek jste včerejší krásný den náležitě využili. Jen ta vaše Justýna zalezla do krabice.
    Měj se hezky, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, no užili jsme si to, dnes už takové teplo není. A Justýna v té krabici byla jen pár minut, dnes leží doma na dece. Pěkné dny.

      Vymazat
  2. Marti, jooo- tady je krásně- jarně a ta dobrůtka z grilu...je to vidět, jak jste užívali...Jaro- konečně!!!!
    Moc pěkně se připravuješ a zahradničíš...ovšem Justýna v krabici :o))
    Měj se moc hezky!!
    PS. už mám dvě fotky na výzvu....já vím...nic moc...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to není o počtu fotek, klidně i jedna. Měj se krásně a těším se, až tvůj poklad uvidím.

      Vymazat
  3. Já už plánuji grilování na sobotu, teda jenom klobásky, a dokonce se opravdu těším na zahradní práce. To bude zase tělo bolet :o)))) po zimě.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, no na to já se netěším, protože teď nic nevydržím :-) Těším se ale na truhlíky a květináče, na vysazování. Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Milá Marti, taky mě to jaro už bere.. hezky jste si to na zahradě užili. Justýnka je hvězda jako vždycky. Chválím tě za Výzvu, konečně nemám pocit, že ty staré věci dojímají jenom mě. jsi šikula. A kvítka - typuju a myslím, že se jim u nás říká ladoňky. Hezké jarní dny lenka-kočka .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leni, kde jsi byla? Už jsem tě postrádala :-) Ježíš, já mám pocit, že jsi mi ladoňky říkala už před dvěma lety. Mám trochu dejavu :-) No já to furt říkám, perly sviním, příští rok se zas budu divit :-) Měj se krásně a zase přijď.

      Vymazat
    2. Milá Marti, je to od Tebe moc milé, že jsi mě postrádala.. No já jsem spíš čtivec než psavec, a tak komentuju jen když mám pocit, že k věci:)... Ale Tobě to psaní jde moc hezky. Asi máš pravdu, matně si vzpomínám, že jsem to modré :)))) už komentovala. Hezké jaro.. Lenka kočka.

      Vymazat
    3. Leni, já vím, že moc nepíšeš, ale už mi to přišlo hodně dlouhý, co ses ozvala naposledy. I tobě krásné jarní dny.

      Vymazat
  5. Marti, my už řádili a mám lepší náladu. Kytičky, grilováni, kafčo venku, to chybělo. Dnes byl i les a je v něm krásně, i houf dětí by nadšený. Přeji víc slunečných dní. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak si to užila. Doufám, že už bude teplo na furt :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Marti, k nám teplo dorazilo už v pondělí, tak jsem zahájila práce na zahrádce a navečer jsme také grilovali. Sice jen klobásy, ale mňamka to byla. :o) Na masíčko už se ale těším, to vaše s paprikou bych hned ochutnala.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, no my jsme měli pracovní uklidové pondělí, tak si jsem si ani nevšimla, že by bylo nějak teplo. Ale slunce moc nesvítilo, to si vzpomínám. Tak ti přeji hodně krásných slunečních dní.

      Vymazat
  7. Juuuu, grilovačka. My ještě krb po zimě nepoužívali, ale počasí už tomu opravdu nahrává. Konečně jaro!
    Marti, měj se báječně, Petra

    OdpovědětVymazat
  8. To grilování fakt závidím. Miluji kuřecí stehna a grilovanou červenou papriku. Snad to o víkendu doženeme.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, jaro teprve začíná, nic nezmeškáte :-) Krásné dny.

      Vymazat
  9. Jasně - první grilovačka je znamením toho, že začala venkovní sezóna. Škoda, že krásně začlo být ve chvíli, kdy jsem celý den v práci.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, snad bude krásně i o víkendu, aby sis to užila :-)

      Vymazat
  10. Nás sluníčko vytáhlo po obědě na malý výlet. Jeli jsme se podívat ke Staré Říši, kde každý rok kvetou tisíce bledulí. Pak jsme ještě zajeli na otočku na chalupu, stavili se k sousedům na kafíčko, i tady jsme šli na krátkou procházku a pak hajdy domů. Pro mně to byl také první jarní den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, no snad už je doopravdy jaro a budeme všichni trávit čas venku. Vitamín D mi už chybí :-)

      Vymazat
  11. Jupí! Už je to tady! Griluje se na zahradě, já se tak těším! Taky jsem byla na zahradě poprvé po zimě a chřipce. Grilování nebylo, jen stříhání suchých trav. A večer jsem cítila každý kloub. Nezvyk - bude se muset rozhýbat ztuhlé tělo :-)
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, ano hurá a jupí!!! Dnes teda svítilo slunce je občas a trochu pršelo, ale už otvíráme na několik hodin dveře od domu do zahrady k velké radosti Justýny, páč může courat sem tam a neprotahovat se svými dvířky. Měj se krásně.

      Vymazat
  12. Tak tomu říkám správný jarní den!
    Marti, ať je jich co nejvíc!
    Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.