sobota 8. srpna 2020

focení s knihou




Původně jsem tady dnes chtěla představit novou knihu Báry, ale nestihla jsem přepsat diktafon. 
Je tam spoustu zbytečných plků, které do článku rozhodně nedám. 
No zas se vyráběly zbytečné metry jako vždy.
Pátou knihu, která Báře právě vyšla, vám představím, až napíšu článek. 
Je to první kniha, která je napsaná podle skutečnosti a ne podle fantazie.
Jo a jeden z plků sem vlastně můžu dát, ať má dušička pokoj.
Jo a napiš tam, že hubnu! Už dvacet kilo a ještě pokračuju.
Baruno, si blbá???!!! To teda v článku fakt nebude.
Takže asi tak.
U focení jsme se nasmály a jsem ráda, že k článku do novin nějakou seriózní fotku vyberu. 
Ostatní jsou pro vás.
Opravdu. Tohle dej na blog... No tak to dávám.
A tak dnes jen malá reportáž, jak se někdy také fotí k reportáži.
Příště se dozvíte, jak a proč kniha vyšla, o rituálech při psaní atd.
Mějte pěknou sobotu. Já jedu za prací, snad to v tom vedru přežiju.

P.S. Ještě něco. Moc děkuji za všechny komentáře u posledních příspěvků, na které nestíhám teď odpovídat a dnes to asi lepší nebude. Zítra se snad dostanu i ke čtení vašich blogů, které jsem tady zanedbala.











10 komentářů:

  1. Parádní fotky. Prosím vyřiď Báře, že jí to moc sluší a že se mi moc líbí její tričko. To hubnutí jí závidím, u mně je to naopak. Těším se na reportáž o knize.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Takové fotky hned člověka optimisticky naladí! Moc to Báře sluší !!!!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, je vidět, že jste si focení užívaly a vyblbly jste se u něj. Báře to na fotkách sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotografie u kterých jste si užily i plno legrace a o tom to je... Jinak komentáře neřeš. Je léto v plném proudu a každý denně na počítač nechodí. Soudím to podle sebe. Nakouknu na mobilu, co je u přátel nového, někdy něco napíši, jindy ne. Komentáře přece nejsou povinností, ale dobrovolné a já to také tak beru. Přeji Ti Marti, krásné léto v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, je vidět, že jste si focení obě užily. Báře to moc sluší, také bych chtěla hubnout, ale nemám pevnou vůli.
    Přeji prima neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná a hlavně veselá spolupráce. Určitě jste si to spolu užily.
    Marti přeji ti hezký večer. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Bára si to focení užívá. Je to veselá kopa, viď. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Super úsměv a úžasné fotky, hned mi to zvedlo náladu:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, ty fotky jsou naprosto parádní! Kašli na serioznost, je vidět, že jste se bavily a šlo to od srdce!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám velké zpoždění, tak jen velké díky za všechny krásné komentáře. Mějte pěkný den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.