pondělí 31. srpna 2020

krása růží





Tyto fotky jsem fotila už před pár dny a do dnešního deštivého dne se možná hodí. 
Vůbec nevím, proč nám poslední týdny nekvetly žádné růže. Prostě vůbec nic. 
Ale už zase ta krása začíná. 
Růže mám ráda odjakživa a myslím, že i většina z vás. 
Tak se trochu pokochejme. 
Další dva keře nerozkvetly, takže dnes jen tři růžové.







A aby to nebylo jen o růžích, ještě pár fotek, co mi zbyly ve foťáku. 
Dnes květinový příspěvek. 
Už začínám sbírat barvy na zimu, kdy nikde nebudou.
Vlastně se hodí i dnes, kdy je pošmourno a prší.
Mějte i tak pohodový vstup do nového týdne.





7 komentářů:

  1. Marti, díky za kytičkový příspěvek, potěšily mě hlavně růžičky.
    U nás hrozně fouká, je zataženo a nevlídně. I tak Ti přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně nějak vzaly růže za své. Kvatly krásně a teď mají útlum,zda se ještě trochu zmátoří, těžko říci.
    Zahájení tohoto týdne je doslova podzimní. V noci lilo, byla bouřka. Teď jen fouká trochu vítr, ale neprší, ovšem nevlídno a i chladno je.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Skutečně jsem se pokochala, Marti!
    Přeji klidné pondělí!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, kochám se. Růžičky mám ráda a růžovou také. Paradoxně na zahradě stále ještě žádné nemám, ale doma jednu v květináči ano, a ta půjde na podzim do záhonu.
    Ty tvé mini jsou úžasné.
    Přeji hezký den. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, mám ráda růže, letos na některých mám flekaté listy a tolik nekvetou. Omladím jako oleandr a snad příští rok budou zase krásné. Ibišek mám stejný :)
    Hezký den přeji. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné, nejvíce se mi líbí ty růžičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, jsem ráda, že se vám růže líbily. Taky máme flekaté listy a jak jsem psala, začaly kvést po dlouhé době a dva nerozkvetly vůbec. Mějte pěkný den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.