pondělí 10. srpna 2020

"metry" do knihovničky



Nene, já nezaplňuji knihovny u nás doma na množství, tedy na efekt. 
Knihy jsou pečlivě vybrané a tyhle dětské jsem už tady na blogu před časem trochu představovala.
Nicméně už je mám doma a těším se, až děti přijedou a uvidí je.
A vlastně tahle série pohádek, už máme dvě knihy doma, bude i hezky v knihovničce vypadat, ale to mě napadlo, až ty knihy vidím naživo.
I když to není bůhví jaká literatura, už jsem psala tady, ale jsou to krátké příběhy ze života, které mají děti rády a podobné si i často místo čtení vyprávíme.
Jak jsem ty knížečky fotila, úplně mě lákalo si je přečíst.
Ale počkám až na děti, chci být taky překvapená.
Odhaduji, co si vyberou děti jako první ke čtení. Tipla bych si tuto knihu, kterou jsem kapku prolistovala. 
Všichni budeme zvědaví, jestli chameleon najde maminku...
No uvidíme, jestli odhaduji správně.



Ještě trochu odbočím ke včerejšímu příspěvku. Už jsem vám napsala pod něj omluvu, ale pro jistotu ještě jednou. Do rozhovoru s Bárou se vloudila chybka, no to je to plkání a Síla naděje je drama, humoristický román se teprve píše. Omlouvám se, že jsem vás uvedla v omyl. Tohle se mi stává jednou za život...😂


Mějte pěkný den a pokud možno bez větších chyb.









5 komentářů:

  1. Marti, to jsou hezké knihy. Když čtu dětem, tak vybírám také něco krátkého. Naposled si Venda dovezl komiksy o Asterixovi a Obelixovi. Jsou to docela velké knihy, tak se nakonec spokojil se dvěma a ty přečetl.
    Měj pěkné pondělí.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, to jsou moc hezké knížky. Také se u knih často zastavujeme, ale už kupujeme knihy jen vnukovi a spíše encyklopedie. Malé děti už v rodině nemáme a ostatní vnoučata si čtou spíše e-knihy i když já osobně mám raději ty papírové. Přeji vám všem krásné čtení a radost z hezkých příběhů.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, hezky jsi vybrala - tyhle knížku budou pro děti fajn i na samostatné čtení.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, úplně mě mrzí, že teď nějak nemám, komu tyhle knížky kupovat. Moc krásné jsou!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že proti svým zvyklostem odpovídám dost pozdě, tak už jen díky za milé komentáře a všem pěkný den. Bude opět nesnesitelný, já už ty vedra nedávám, nejsem schopná vůbec nic dělat.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.