pondělí 3. srpna 2020

malý ranní rituál

S ranní kávou zasednu k počítači a nejdříve si projedu emaily a případné komentáře, to už mám tak nastaveno každé ráno. 
Po té začnu projíždět facebook a čtu jen citáty, které mě zaujaly či něžné obrázky a vtípky se zvířaty, většinou jsou to kočičky. 
Můj ranní rituál se se začátkem karantény trochu rozšířil, moje sestra pracovala z domova, a tak jsem jí některé obrázky či videa začala pravidelně posílat pro lepší ráno. 
A už nám to zůstalo, je to tradice a posíláme si vtípky navzájem furt každý den. Většinou mě něco i po ránu rozesměje. I když u mě to není až takový problém, mně někdy stačí málo.
Teprve po dávce roztomilosti a moudra začínám číst "noviny".
Rozhodla jsem se dnes, že vám taky pošlu pár citátů a vtípků z posledních dnů pro vaše lepší ráno. Asi mi fakt chybí to sbírání karanténních vtipů o koronaviru.
Dnes tedy jen něco k pobavení či zamyšlení.
Nejdříve malá dávka roztomilosti.





A teď pár mouder či "mouder", které jsem potkala dnes.
Tak to je vše. 
Mějte pěkný a pohodový den s úsměvem či smíchem. 



11 komentářů:

  1. Dobrý!!! Jako dělané pro dnešní zasmušilé ráno!
    Klidný den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké rituály. Taky pročítám novinky při ranní kávě.
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak pravidlo duševní pohody mi dnes zajistí klidný den 😊 Dík.J

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, dobrý, pobavila jsem se.:-)
    U nás leje. I tak Tu přeju krásný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Super vtípky. Po ránu mám hned lepší náladu. Děkuji a přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti,ty kočičky,něco pro mě :) a teda ty legíny se sedmikráskama,ty mě dostaly,viděla jsem sebe :))

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, taky mám své rituály, to je jasná věc.
    K dnešnímu upršenému dni jsou vtípky jako dělané - díky!
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. To je moc hezký rituál. Já ani nevím, kde to hledat... Pobavila jsem se a rozněžnila .-)

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, :D :D (u mne to tedy nebylo pro lepší ráno, ale na dobrou noc).
    Hezké úterý, když už je pondělí skoro fuč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, jsem ráda, že jste se pobavily. To byl účel. Mějte pěkný den.

      Vymazat
  10. Krásné ráno, Marti! Zase jsem se zasmála! Děkuji moc. Více takových článků. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.