neděle 16. srpna 2020

malá dávka humoru

Začátkem měsíce jsem tady psala o ranním rituálu, kdy si s mojí sestrou posíláme vtípky, které nás rozesmály. 
Naprosto nenáročné vtípky, nad kterými nemusíte přemýšlet a naprosto se hodí k ránu, kdy jste si ještě nestihli vypít kafe na rozjezd. 
A protože se mi jich zase sešlo trochu víc, posílám i vám na váš ranní rozjezd, než zapadnou v historii facebooku, odkud je už nikdy nevyhrabu.
Možná z toho udělám seriál. Uvidíme.
Na úvod jsem dala fotku, která jen zdánlivě nesouvisí s tématem.
Ale je to ohnivé ráno. Svůj poslední výtvor jsem nazvala "divné ráno".
Aspoň teda časové ohraničení souvisí s dnešním tématem. 
Ale už pojďme na ty vtipy. Doufám, že vás trochu pobaví jako mě. Mě nejvíc rozesmějí blbosti. Mezi nimi moje vlastní blbost. 
Mějte pěkný den s humorem, i když v těch vedrech to jde dost ztuha.






10 komentářů:

  1. Tvůj obrázek je opravdu ohnivý.
    Vtípky mě pobavily. I Ty měj krásnou neděli s úsměvem na rtech.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký, rozesmálo. Obrázek moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  3. Čím to, že mi některé ty kočky připomínají manžela? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Zasmála jsem se !
    Pěknou neděli, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Zase jsem se nasmála. Moc děkuji za dávku vtipů. Obrázek he moc hezký, jsi šikovná malířka. Krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, ty zvířecí vtipy mne fakt baví. :o) Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marti, skvělé vtipy, hlavně ty kočičí:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.