neděle 2. srpna 2020

střípky z oslavy



aneb zase slavíme. 
Od dubna vlastně každý měsíc a oslavy spojujeme někdy do dvou. 
Ale oslavy pro léto už skončily a začínáme zase na podzim.
Tentokrát nevyšel původní záměr slavit u nás, ale jelikož oslavenkyně přiletěla v pátek v noci z cest, sobota v Praze byla jasná. Nakonec všechny naše děti bydlí v Praze, my dva s mužem jsme jediní, kdo přijíždí z větší dálky. 
Důležité je ale, že jsme se sešli všichni, což není vždy snadné.
Hlavním bodem programu se zpočátku zdálo připravované divadlo pod vedením Alánka. Hned na začátku Lola vyvolávala neustále "divadlo začíná" a násilím mě otočila i se židlí: babi, abys dobře viděla. Ale protože zůstalo jen u toho vyvolávání, otočila jsem se zase zpět ke stolu. 
Úvodní hudba, kterou pouštěla Lola, zazněla ještě několikrát a můj muž trefně poznamenal: to vypadá na nějaký horor. 
Nicméně Alánek nazval divadlo "Králíček a Česká republika".
Po několika výzvách a zvoněních formou hudby to konečně vypadalo, že divadlo začíná a možná jen proto, že se z obecenstva ozývalo, že chceme vrátit vstupné...
Po několika dlouhých minutách, kdy kluci jezdili s auty, jsem to zkazila já, když jsem se neprozřetelně zeptala: a kde je ten králík...???
Ježíš, králík!!!
A tak se hledal vhodný adept na hlavní roli a já vlastně ani nevím, jestli jsme ho nakonec vůbec viděli. 
Na otázku a kde je v představení ta Česká republika, dodnes neznám odpověď.
Linda jako správná režisérka od začátku upozorňovala Alana, že by měli zkoušet. 
Alan měl rychlou odpověď: ne já nemusím, já to mám v hlavě...










Taková byla naše včerejší oslava. 
A ten úžasný dort jsem si myslela původně, že je koupený. 
Byl krásný a hlavně úžasně dobrý a lehký a pekla jej naše Tereza. 
Lindě, oslavenkyni připomínal dřívější koupací čepice😂 
Vzpomínáte si na ty barevné s kytičkami? 
Byly povinné v bazénech a naše holky měly růžovou a zelenou. Takže jsme si i zavzpomínali.
A dorty prý teď budou domácí.
To, že je na většině fotkách Lola, není žádný záměr ani plán. 
Prostě se mi objevila v hledáčku a já cvakala jen tak.
Mějte pěknou neděli.











7 komentářů:

  1. Hezká oslava, je vidět, že se děti dobře bavily. Terezce se dort moc povedl. Před pár dny jsem hledala koupací čepici na internetu, aby naše Verunka mohla do bazénu až bude mít zdravé ouško. A ty z kytičkami také na mně vykoukly. Teď se už vyrábí z jiných materiálů.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Je vidět, že to byla taková příjemná rodinná oslava s krásným dortem.
    Ano,ano pamatuji se na ty koupací čepice :-).
    Nebe u nás začíná nabírat šedou barvu, hned z rána bylo modré a ranní sluneční paprsky
    byly teplé. Asi předpověď počasí vyjde. Netoužím po nějaké bouřce, ale zapršet by mohlo. U nás je už zase docela sucho.
    Klidnou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, ten dort vypadá skvěle, hned bych si kousek dala. A je vidět, že děti budou tvůrčí, po rodičích. Mají krásný pokoj a v něm spoustu hraček a knížek, to je fajn.
    Oslavu jste si hezky užili.
    Přeji i hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný dort, až se sbíhají sliny....Děti si oslavu opravdu užívaly. Moc krásné jste to měli. Přeji Ti krásnou a pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten dort je fakt skvostný!
    Stejně, jako ty momentky, prostě jste rodina a držíte při sobě. hezky se na to kouká!
    Marti, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, vypadá to, že jste si to skvěle užili. A dort vypadá moc pěkně.
    Hezký nastávající týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky všem za milé komentáře, já už k tomu nemám co dodat. Mějte všichni pěkný a pohodový vstup do nového týdne.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.