úterý 25. srpna 2020

tak to jsem nestihla...



Škoda, duhy jsem nestihla. 
Stihla jsem nafotit v sobotu v šest ráno zajímavé nebe, to mě nikdy neomrzí. Někdo už jste viděli v koláži na facebooku, tak ještě na blogu. 
V neděli po dešti odpoledne se objevily na nebi tři duhy. 
Dvě už jsem viděla, ale tři ještě nikdy. Ne netěšte se, nebudou tady. 
Nevšimla jsem si, že už mám vybitý foťák po neustálém focení a duhy jsem prostě nestihla. 
Tedy jednu ulovenou fotku najdete v závěru příspěvku.
Všechny tyhle zajímavé úkazy trvají pár minut a pokud nejste připraveni, nestihnete zachytit. 
Za chvíli je všechno jinak, úplně jiné nebe a úplně jiné mraky.




Nakonec jsem zjistila, že jeden snímek duhy, tedy tří se mi povedl, tedy jsem ho stihla. 
Já tam ty tři duhy vidím, ale nevím, jestli to není jen proto, že vím, že tam skutečně byly.
 A viděl je i můj muž. Nevím, jestli je vidíte vy.
Mějte pěkný duhový den.

12 komentářů:

  1. Tak tři duhy nevidím, ale fotka má kouzlo. J

    OdpovědětVymazat
  2. Já je vidííím !
    Je to tak jak píšeš. Takové úkazy trvají chvíli a než se člověk přižene s foťákem je po parádě. Taky byla u nás duha - jen dvojitá. Téměř jsem ji nestihla. Fotka nic moc, protože tentokrát byl oblouk duhy tak rozsáhly, že zachytit ho celý mým foťákem, jaksi možné nebylo.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Duhu vidím a pod ní takové náznaky dalších dvou :)
    Marti, měj prima den, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, pěkné fotky. Duhy vidím dvě :).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Někdo s obtížemi vidí po dešti jednu duhu a u vás musí být hned tři. To je nadržování, Marti!
    Já ti věřím, a muselo to být moc krásné.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, je to tak, nebe se rychle mění a vše je dílem okamžiku. Tři duhy jsem ještě neviděla, takže toto je premiéra. Zajímavý úkaz.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, všechny fotky jsou působivé, tři duhy jsem asi nikdy neviděla - jsi velmi pohotová!!!
    Měj klidný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Před duhou, za duhou ... hlavně že jsme všichni zdrávi.
    A to dramatické nebe mne baví, vždy mne takové fotky potěší.
    Krásné dny s miminkem.

    OdpovědětVymazat
  10. Ale fotky jsou krásné. Mám ráda barevnou oblohu. Duha je super. Přeji Ti Marti, krásný den.

    OdpovědětVymazat
  11. Nějak jsem včera nestihla napsat komentář. Fotky nebe jsou nádherné a vidím i duhu.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj holky, jsem ráda, že někdo z vás duhy viděl, příště snad budu víc v pohotovosti a focení duhy nezkrachne na nenabitém foťáku. Moc děkuji za komentáře a přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.