středa 5. srpna 2020

no nic moc...



Chtělo se mi, ale neměla jsem to dělat. Chtělo se mi brzo ráno fotit kytky. 
A neměla jsem to dělat, protože jsem uviděla hodně práce. 
V posledních dnech pořád pršelo, ne že bych neměla radost, i když jsem pár dní narušila svůj ranní rituál v bazénu, anebo jsme byli pryč a na nějakou údržbu zahrady jsme neměli čas. 
Dnes od rána svítí slunce, tak dnes se snad na to vrhnu. 
Možná půjdu i do toho bazénu, i když voda bude asi ledové.
Samozřejmě jsem si fotila jen, na co se dá aspoň trochu koukat. 
Jako například nejkrásnější okno ze všech ...
Dnes se mi nechce nic psát, tak jen krátce. Mějte pěkný den.












10 komentářů:

  1. Marti, procházka vaší zahradou se mi líbila. Hezky vám to kvete. Ten bazén Ti trochu závidím, i když do studené vody bych nevlezla.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Není třeba vždycky dlouhého psaní. Květinové fotky to dnes udělaly za Tebe :-) tak, jak to umí.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, jak já jsem ráda, že konečně trochu zapršelo. Máte to barevné!!!
    Ahojky Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně to kvete!
    A otužování je zdravé ;)
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Mezi dešti, když jsem byla doma, chodila jsem sbírat slimáky. Včera pršelo až do tmy, dnes jsem se na zahradu nedostala, tak se těším, co tam uvidím :o)
    Takže v klidu, Marti, kvete ti to parádně!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Vyschlé zahradě udělal déšť dobře. Krásně Ti to kvete. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Ibišky konečně začínají kvést. Ten tvůj má krásnou barvu. J.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marti,
    já obdivuji,jak ti to všechno pěkně kvete. Jinak já jsem moc ráda za ty deště, nemám teplo v lásce, v dešti je mi ale dobře:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně ti to kvete. Pěkný čtvrtek, Marti.

    OdpovědětVymazat
  10. S tím počasím to je opravdu takové nanicovaté. Buď prší nebo je vedro. Já sekám zahradu vždycky na pokračování, což mne štve. Záhony zarůstají plevelem, ale dostat se k tomu když člověk padá vedrem a je raději ve vodě, se také moc nedá. A večer když už je příjemněji dorazím vyplivaná z práce a jsem ráda že buď vlezu do bazénu smýt pot a relaxovat nebo když je deštivo, že si zalezu do pokoje a lehnu. Na dnešek jsem konečně zlomila syna na zkracování tújí, už jsou značně přerostlé. Na záhony snad dojde o víkendu, kdy si nemusím ordinovat ten večerní relax.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.