neděle 23. srpna 2020

ke spaní stačí piano...



A máme doma vlastní kadeřnici.
Zatím jsou dva krásné pelíšky, které jsou naštěstí poděděné, úplně zbytečné. 
Spíme všude možně i na pianu. 
V pátek ráno byl u nás kadeřnický salón. Sárinka česala Lolu a udělala jí trochu "korelu" na hlavě. Všimla jsem si až po návratu z muzea, že se Lola zapomněla učesat, takže šla s účesem od Sáry do ulic.




V pátek jsme zažili i trochu malé drama. Sárinka zatím přebývá převážně v obýváku, který opouštíme, když konečně usne.
Zdálo se, že spí, tak jsme šli do bazénu jako každé ráno. Po chvílí koupání jsme slyšeli docela velkou ránu a nebyl to děda, ten ještě spal.
Ježíš, to bylo z obýváku. Sára asi nespí. 
Letím do domu a crčí ze mě voda, normálně mokří do domu nechodíme, páč už se nám povedlo uklouznout na mokrých dlaždicích a plácnout s sebou.
Rychle otvírám obývák, abych se podívala, co se stalo. No to nestíhám. 
Z obýváku vyběhne hodně naštvaná koulička a rovnou vybíhá na zahradu. 
Loli, prosím tě, já jsem se nepodívala, co se v obýváku stalo.
Babi, Sára shodila ten stříbrný svícen z okna.
Pochopila jsem, co se stalo.
Sára nespala tvrdě, a jak nás slyšela přes otevřenou ventilačku, musela se jít podívat, co se děje. Vyskočila na okno a viděla nás v bazénu.
Ten naštvaný úprk ven znamenal: jako vy jste venku a mě necháte doma!!! 
Já už s vámi přece taky chodím ven.
Jo trochu chodí, ale přiznávám, že jsou to nervy a hlídáme všichni.
No teda Alana to už moc nebaví.
Jo, prozradím, že ani nás ostatní. 
Ale uvykání na tak velký svět ještě chvíli bude trvat.




A víte, jak se fotí kotě na pianu? No blbě, když má stejnou barvu jako to staré piano a vy ho tam téměř nevidíte. A moc nepomůže ani blesk.
Dnes je poslední prázdninový den s dětmi. 
Myslím, že budou Sáře chybět a ona jim.
Mějte pěknou neděli.




   

10 komentářů:

  1. Sára si vás užívá ! :-) Evidentně se jí u vás líbí. A mít kadeřnici v domě k zahození teda není. Jo,jo bude chvíli trvat nežli z ní bude klidná pospávající micina.
    Tak relativně klidnou neděli u vás, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Sára je kouzelné a hravé kotě. Ještě si s ní užijete spoustu legrace. Ale co když bude muset zůstat doma sama? Doufejme, že se časem jak poroste, uklidní. přeji vám všem krásné dny v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  3. Brala bych domácí kadeřnici.;-) Hezky si užíváte dny se Sárinkou, děti budou mít pěkné vzpomínky.
    Mějte hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Na ventilačky veliký pozor.
    Kdysi mne na to upozornila chovatelka, že když je kotě maličké, má tendenci do mezery lézt a oběsit se. / pár takových příběhů je bohužel reálných, nikoliv smyšlených / Kočky všeobecně rády sosají čerstvý vzduch a natahují se za ním.
    Mám to naučené i u všech mých, že ventilačku nechávám jen když jsem doma nebo na nedostupném okně.
    Krásnou neděli. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ...příhody jedné rodiny :o) Je nejmenší a strhla na sebe veškerou pozornost. Tak to bývá. Ona trochu povyroste a zmoudří...
    Marti, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marti, pozor na ventilačky, ty mohou být pro kočky velmi nebezpečné, chtějí se jimi protáhnout a zůstanu tam uvězněné. Může to končit až smrtí. Dají se koupit takové speciální mřížky, které se na ventilačku nasadí,abyste ji mohli i nadále používat a nemuseli se o Sáru bát.
    Mějte se všichni prima a užívejte poslední společné prázdninové dny s dětmi. Petra

    OdpovědětVymazat
  7. To je takový malý uzlíček krásný.Hned bych ji pomuchlala, ale vím ,že čičinky mají jiné povahy než pejsci.Marti přeji krásný večer.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj holky, o nebezpečí ventilaček samozřejmě vím, ale naše eurookna mají ventilačky divné a to jsem si všimla hned, jak jsme se nastěhovali. Škvíra začíná až v jedné čtvrtině a i potom je otvůrek, že by neprošla ani myš. Je to tak na packu. No, Sárinka se nechce vůbec chovat, ale pomuchlovat se nechá, když přijde sama. To si hraje a kouše jako každé malé mimino. Mějte pěkný vstup do nového týdne.

      Vymazat
  8. Ahoj,
    Sárinka je krásná, já miluji kočky! Hned bych se s ní pomazlila:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.