středa 19. srpna 2020

potřebovala jsem



dnes ráno zrak upřít někam jinam. 
Po víc než dvoudenní mateřské, kdy řeším papání, kakání a spinkání a pořád jsou na mě upřeny očička našeho roztomilého miminka, přiznávám, jsem si musela odpočinout.
Nespím pořádně tři noci, páč exkurze po obýváku se odehrává v noci několikrát.
A už mě urguje naše Tereza. 
Tož čekám na článek na blogu s koťátkem, kde se couráš? 
Každej den to máš kolem půl 8...
Ježíš, nepruď, však naprosto nestíhám. Usnulo to jen na chvíli na obalu na notebook, který si shodila z knihovny. Ježíš, obývák je naprosto vypleněný!!!
A dnes o koťátku na blogu nebude, posílala jsem přece ranní report!!!
Ježíš, tak mě nestresuj. Už ani nevím, jak vypadá můj normální život. 
Co to vlastně sakra je???!!!
Dnes přijede Lola s Alanem do neděle na plánované prázdniny. 
Těším se, že s miminkem pomůžou.
Tak dnes rychlé focení a rychlé psaní naprosto bez korektury. 
Tu si udělejte prosím sami.
Dávno jsem zapomněla, jak únavná je mateřská dovolená. 
A že je to dovolená, musel vymyslet fakt jen chlap. 
Po třech mateřských vím rozhodně, o čem mluvím a dovolená to není ani omylem.
Kradu chvilky na focení a myslím, že to mimino spí. Omyl, čeká až se vrátím.
Chtěla bych vám popřát hezký a pohodový den, ale já momentálně nevím, jak to proboha vypadá.
Nestíhám dát ani všechny fotky, co jsem nafotila.






9 komentářů:

  1. Marti, mateřskou s kočičím miminem si moc dobře pamatuji a ráda vzpomínám. Je to asi všude stejné, včera jsem si o jejich koťátku povídala se snachou. Je to prý hrozný divoch. Jen vnouček se Micky pořád bojí. Díky za krásné fotky kytiček.
    Přeji Ti trochu odpočinku.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, dobře si pamatuji na "mateřskou" s Aaronem. Já na schůdkách myla okno, on lezl za mnou, já převlékala postele, on usnul na špinavém povlečení,... Prostě legrace.
    Omlouvám se za komentář "test" k minulému příspěvku, chtěla jsem demonstrovat, jak to z telefonu nejde a ono to jde :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Je super, že Ti tady všechny rozumíme. Je to jako s dětmi, nejdřív se bez nás ani nenajedí, a za chvíli jim vidíme paty. Pobavila mě i fotka, kde má Sárinka výběr jídla, moje veterinářka tomu u nás doma říkala "áááá tady má někdo švédské stoly :))))!". Jinak já s mojí britkou rodila, odchovala koťata - to byla jízda :) Kočka usoudila, že je její porodní krabice pod její důstojnost a koťata nosila vytrvale ke mně do postele, nakonec jsem to vzdala, muž se odstěhoval aby madam se mnou mohla chovat. No zážitků mraky. A tak se pozná láska. Že ty reješ únavou nosem v zemi, ale kotě je spokojené. Drž se. Lenka kočka

    OdpovědětVymazat
  4. Náročné, ale úžasná radost. A vlastně i ta květinová .-) Krásný den s kotětem .-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    já na to vzpomínám moc ráda, ale zničený gauč tedy už ne:-) Přeji pevné nervy!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, i v té chvilce jsi nafotila hezké fotky :)
    Hezký a klidný den

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem měla papouška, kterému bylo 88 dní a musela jsem ho krmit kašíčkou, než se naučil zobat zeleninu, ovoce a zrní. Krmila jsem ho lžičkou jako miminko. Zdatní chovatelé krmí tyto mladinké papoušky sondou, ale na to jsem nebyla dost zkušená chovatelka, abych mu neublížila. Tak si ještě vzpomínám, jaké to je, toho malého tvorečka vypiplávat. Ale pak mi to svojí přítulností i láskou vracel. Škoda, že mi odešel do pracího nebe už po šesti letech na mrtvici. Ale stává se to. Od té doby už nic nechovám. Manžel je proti, že pak jejich "odchody" špatně nesu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ach ten mobil...do ptačího nebe ...

      Vymazat
    2. Ahoj holky, moc děkuji za všechny vaše milé komentáře, na které nestíhám odpovídat, ale rozhodně je čtu. Ještě bude u nás chvíli trvat, než nám vše zapadne do stejných nebo podobných kolejí. Mějte pěkný den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.