pondělí 24. srpna 2020

představení v trávě








a nechyběla ani děkovačka po představení.
Děti už sice odjely, nicméně ještě zbylo pár fotek ve foťáku z víkendu. 
V neděli se hrála Červená Karkulka a po představení byla i děkovačka. 
A Lolinko, měly by se uklonit i ty loutky.
No jo, měl by je mít v ruce, kdo je vedl. 
Alane, tak ještě jednou a vem si loutky do ruky. 
Ježíš, ten strom neber, ten jsi přece nehrál.
Nejvděčnější divák nedělního divadla byla Sárinka. 
Sledovala dění v trávě pozorně.







Nakonec došlo o víkendu i na malé tvoření. Odpoledne v sobotu se zatáhlo a začalo pršet, tak se z patra stěhovaly všechny kreativní sešity dolů do přízemí.
Jo a vidíte správně. Tvořili jsme i vánočně. 
Jeden zapomenutý Pusík byl na vánoční téma. 
Nejdříve se plnily úkoly ze sešitů a pak přišlo na vystřihovánky a tvoření motýla a dalekohledu. 
Já jsem tedy fungovala jen jako pomocný střihač a lepič.
Děda se vztekal u uvazování provázků na vánoční zvonky.
Babi, ty moje zvonečky dej na stromeček, jo, připomíná mi Lola.
Ježíš, snad na to nezapomenu.
Alan dotvářel vystřiženého motýla a Lola si vytvořila podle návodu dalekohled.
Babi, podívej se, jak je krásně vidět ta hvězda.
Jo tvoření nás baví.
Mějte pěkný nový týden.







11 komentářů:

  1. Zase jeden krásně prožitý den s dětmi. Evidentně jste si to všichni užívali. Přeji vám všem krásný poslední prázdninový týden.

    OdpovědětVymazat
  2. Jste prostě tvořivý tým a evidentně je vidět, že vás to baví.
    Ono se to nezdá, ale Vánoce jsou tady za 4 měsíce-jestli tedy správně počítám. Zvonečky jako když najdeš - tedy jestli je najdeš :-))).
    Hezký den u vás, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, vy se fakt nenudíte, to se jen tak nevidí :) Děti se k vám musejí moc a moc těšit, protože tolik zábavy a činnosti, to u lecjakých prarodičů vnoučata nezažijí.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Martino, já jsem nadšená, jak se některé děti dokážou zabavit o prázdninách.Mně zas vnučky celý týden zpívaly písničky Suchého a Šlitra, které momentálně mají nejraději.
    To se máme, že je máme, viď? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, užili jste si krásně i poslední den prázdnin. Moc se mi líbí zvonečky i motýl. Moje mamka měla schovaný papírový řetěz, který jsem vyrobila a žádné Vánoce nechyběl na stromečku.
    Měj pěkné pondělí.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně strávený den!:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To je bezva, mít tak tvořivé děti, naše vnoučata tomu teprve dorůstají (2 a půl a 5 roků), ale vypadá to s nimi taky slibně. J.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, děti jsou opravdu moc šikovné. Koukám, vy už jste zahájili přípravy na Vánoce. :o) Moc hezky tvoříte a je vidět, že to děti baví.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  9. A já si říkala, co tam ty děti v trávě hledají :-) Děkovačka musí být, to je jasné. Krásné tvořeníčko, šikovné děti.

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, je vidět, že si to děti všechno soustředěně užívaly.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle jsou fakt parádní chvíle!
    Děkuji za zprostředkování, Marti!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.