pátek 28. srpna 2020

vepřová panenka s česnekem


Mám ráda rychlá jídla. Žádné běhání kolem plotny. 
A zrovna minulý týden jsem dělala kuře na paprice. 
Babi, tuhle omáčku a knedlíky milujeme, povídá Lola.
Já vím, proto jsem to taky vařila. A naběhala jsem se kolem sporáku dost. Proto něco jednoduchého. Nic objevného, ale můj recept. 
Půl kila vepřové panenky naložit do směsi olivový olej, balzamikový ocet, tři stroužky česneku, barevný pepř a sůl. Dát do lednice minimálně na hodinu. 
Toho česneku mohlo být teda klidně víc a to bylo naloženo asi tři hodiny.
Potom zprudka opéct na pánvi se směsí, aby se maso zatáhlo. Dát do vyhřáté trouby na 180° do zapékací mísy, přiklopit a péct ještě tak čtvrt hodiny.
Udělala jsem k tomu americké brambory, ale umím si to představit s hranolky, šťouchanými bramborami či bramborovou kaší.
Bylo to moc dobré masíčko, tak po dlouhé době zase nějaký recept do mého virtuálního receptáře.
Dejte si dnes k obědu něco dobrého. To potěší. Aspoň já to tak mám.

9 komentářů:

  1. A proč ne! Panenku už jsme dlouho neměli, jídlo vypadá skvěle.
    Je pravda, že kuře na paprice je u nás taky moc oblíbené :o) O víkendu přijede dcera, bude domácí králík na hořčici a tymiánu.
    Marti, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně to vypadá, sliny se jen sbíhají!
    My dnes rýžový nákyp se švestkama :D
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, děláš mi chutě hned po ránu, vypadá to báječně. I u nás máme rádi taková na přípravu jednoduchá jídla. A přitom moc dobrá :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, vypadá to lákavě, ochutnala bych. U nás dnes bude uzené s bramborovou kaší.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tyhle jídla taky milujem.Včera jsem vařila holandský řízky, americký brambory a grilovanou zeleninu.Slepici nebo kuře na paprice s houskovým knedlíkem mňam.Hezký večer Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, oběd vypadá chutně. Americké brambory peču na plechu s přepůlenými stroužky česneku ve slupce a rozmarýnem, zakápnuté olivovým olejem. Takto chutnají všem a k tomu masíko na gril, nebo někdy jen na pánvičce. .o)
    A kuře na paprice už jsem dlouho neměla, to bych si také dala.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, panenku mám ráda, česnek taky, takže tohle by mi asi chutnalo. A "ameriky" mi k tomu přijdou jako ideální příloha. My měli dneska klasické řízky s bramborem. Ulovili jsme cestou z výletu ve Flopu krkovičku, váhali mezi pečenou s br. knedlíkem a špenátem a řízky. Vyhráli řízky :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  8. Na kuře na paprice ulovíme duši a bříško dítěte i desetkrát za sebou, milují to a já také.
    Tuhle rychlovku, co dnes podáváš bych si ráda zavdala a ještě pomlaskala.
    Maličko se nyní kuchyni vyhýbám, makám na zahradě, brzy se začne bourat stará chata a nevím, kde mám hlavu, no v kuchyni né.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.