středa 26. srpna 2020

jako "hra o trůny"?

Ne, je to hra o křeslo. 
V naší rodině je křeslo něco jako trůn, páč je takové jen jedno. Přiznávám, že jsem se většinu pracovního života v marketingu zabývala soutěžemi. Tedy vymýšlela pro ostatní. Takže soutěže mě až tak nelákají, v tomhle prostě hravá nejsem. 
Když se mi ozvalo biano.cz, jejichž nabídek jsem už několikrát využila (mám ráda tyhle weby, které sdružují eshopy, a když něco hledáte, je to snadnější, než projíždět všechno), jestli se nechci zúčastnit soutěže, netleskala jsem nadšením. Konzultovala jsem s mým mužem, který radil, tak to zkus. Já ale nechci psát pro soutěž, já chci psát, protože mě to baví.
Když přišel znovu dotaz, zda se soutěže zúčastním, zrovna jsem četla příspěvek na blogu Dáši, která se už soutěže zúčastnila, rozhodla jsem se napsat příběh o křesle, protože ho mám. 
Teda ten příběh, nebo spíš malou storku a křeslo taky. Už značně zdevastované.
Možná by si časem zasloužilo i vyměnit, i když jeho stáří tomu tedy fakt neodpovídá.
O účasti v soutěži rozhodlo i to, že jak biano, tak bonami, moc dobře znám a jsou to pro mě weby, kam se vracím pořád.
Na webu biano.cz se mi zalíbila pro změnu barevná křesla, protože obývák je trochu starožitný a hodně velký a trochu barev snese. Naopak, možná by to chtělo oživení barvami.


patchwork ušák

křeslo ušák patchwork



ušák Astrid

Naše současné tmavě hnědé relaxační křeslo, které jsem před rokem a půl shodou okolností vybrala právě na biano.cz, doznalo určitých změn ještě, když vonělo novotou. 
Naše Justýnka, která nám odešla začátkem června k našemu smutku, normálně už v téměř 14 letech nábytek neničila a nebrousila si o něj drápky. 
Věděla, že se to nedělá.
Ale tohle nové křeslo ji zaujalo a začalo ho devastovat. Po několika vlídných zákazech jsme se dopracovali k tomu, že namířila drápky na křeslo, pak se podívala na mě, promiň, já jsem zapomněla, a zase tlapku se sebezapřením stáhla. Ale stejně už bylo pozdě. 
Přiznávám, že tohle relaxační křeslo je moje, jen když není obsazeno. Sedávala na něm Justýnka, sedávají na něm vnoučata a teď je to ráj pro naše mimino Sárinku, která je tak identická s Justýnkou. 
Na úvodní fotce je kousek křesla a malý pachatel. Tady je křeslo opět obsazeno.



Sára si na křesle tedy drápky nebrousí. Je to mnohem horší. Slézá jej jako vysokou horu, takže zatne drápky i zoubky, aby se vyhrabala na vrchol. 
A tady ani nemůžu použít žádné zákazy, i když ta malá šelma už začíná rozumět docela dobře.. 
Výraz toho malého tvora je výmluvný: Jak jinak bych se tam asi dostala...
Tady vypadá jako malá šelma, ale pouze si zívla a já ji zachytila ve špatné fázi.  Ale vidíte ty zoubky? 


Tak ji nechávám. Ke křeslu si raději ani nenandávám brýle na čtení, protože nechci vidět detaily.
Jinak křeslo není mým pracovním místem. 
Píšu u našeho starožitného stolu v pracovním koutku, ale křeslo občas potřebuji na čtení. 
Kout s psacím stolem posloužil v době karantény i v on line škole, ale relaxační křeslo bylo v permanenci furt.



Na bonami nakupuju už několik let, je to můj oblíbený web a spočítala jsem si, že jsem jej pro nákup využila už 24 krát, dle počtu objednávek, takže to mluví za vše. 
Vybrat tam tedy podle pravidel vyhlášené soutěže nějaké doplňky ke křeslu, nebyl žádný problém. 
Tedy byl a vlastně velký, páč se mi líbí hodně věcí a vybrat jen něco, abych nezahltila, bylo docela těžké.
Tak něco, co by se hodilo ke křeslu, dávám do koláže.


Osvětlení, tedy stojací lampy najdete tady


A stojany na noviny se ke křeslu rozhodně hodí.




A váz také není nikdy dost.


Zaujalo vás něco z mého výběru? Na Bonami jsem nakupovala nedávno pro vnučku hlavolam k narozeninám, jo i takové dárky tam najdete, tak teď si musím dát na chvíli oddych.
Snad vás i dnešní příspěvek bavil, i když byl trochu jiný než obvykle.
Mějte pohodovou středu.

15 komentářů:

  1. Taky jsem byla oslovena, ale nevyužila jsem toho. Nějak nevím kudy do toho-no možná je to o lenosti zapřemýšlet. :-)
    Jak jste se toho Ty a Dáša zhostili se mi líbí.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Zkusím se tam podívat. Tvůj článek mě zaujal a jak jsem se dočetla, nejste už pány domu vy jeho původní obyvatelé a majitelé , ale jakési malé klubíčko, kočičí miminko jménem Sárinka...😂😂😂😂😂😂😂. Hezký článek Marti. Přeji vám všem krásné, láskyplné a pohodové dny.💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, zasmála jsem se u tvého komentáře. Ano, bydlíme teď u své kočky, tedy koťátka, i když pořád vzpomínáme na Justýnku. Moc děkuji a měj pěkný čtvrtek.

      Vymazat
  3. Marti, před pár lety jsem ušák řešila, neb jsem prodala sedačku se dvěma křesly
    ( bohužel jsme přišla o schovávačku v nich - měla jsem tam pletení a vlnu a příze )
    a kvůli občasnému spaní vnuček u nás jsem zakoupila sedačku do eL jinou a k tomu dědouchovi jsme dala dělat ušák na zakázku, protože jak jsme oba vysocí a staří, potřebujeme sedat a vstávat a nábytek potřebujeme vyšší!- takže se řešily i postele.
    Nu a běžný nábytek dělají nízký, zapadneš a nevstaneš.
    Nyní na ušáku pospává a odpočívá, nebo blbne s Honzíkem a vejdou se tam oba,
    i když je někdo nemocný ( třeba já s natlučenými žebry v lednu 2018 ).
    Z tebou přezentovaných křesel se mi líbí všechna!
    Je mi sice přes sedmdesát, ale ducha mám bláznivého jako za mlada.
    Váza by se mi hodila ta poslední v rohu vpravo dole.
    Tak ať ti dají nějaký pěkný dárek za ten článek, KOČKO.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, my máme obývák velký, takže je tam taky rozkládací pohovka do eL a potěšilo mě, že souzníš s mým bláznivým výběrem. Za článek dostanu voucher do Bonami, nemyslím, že bych vyhrála křeslo a o to ani nešlo. Nemám ráda daná témata, tak to byla trochu výzva, jak se s tím poperu. Měj pěkný den.

      Vymazat
  4. Shodou okolností jsme nový ušák pro manžela objednali poslední "normální" den na začátku března, tak si na něj celkem počkal. Ale je doma a slouží.
    Na Bonami nakupuji celkem pravidelně, ráda tam vybírám dárky.
    Marti, tak držím palce!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nemusíš držet palce, já nějak po výhře netoužím, proto jsem to nepsala viz můj komentář výše. Dárek ale za psaní, nakonec je to levná reklama, ne, dostanu v podobě voucheru do Bonami. Ale, jak jsem už psala v příspěvku, to nebylo důvodem k napsání příspěvku a původně jsem se chtěla na soutěž vykašlat. Pro mě by nebyl tahák ani výhra auta, jen jsem to brala jako výzvu. Zpočátku jsem si řekla, že tohle fakt psát nebudu. Měj pohodový den.

      Vymazat
  5. Marti, ta barevná křesla sice nejsou můj šálek kávy, ale věřím, že mohou rozsvítit prostor. Máme dvě křesla s vysokými opěrkami, koupili jsme je před lety v Havlíčkově Brodu. Pamatuji si tu cestu domů. Sice jsme měli combi, ale dovnitř se vešlo jedno křeslo a druhé manžel přivázal na střechu. Museli jsme jet opatrně, abychom ho neztratili. Obě byla v obýváku, ale před dvěma roky jedno manžel přestěhoval do druhého pokoje. Kvůli dětem jsme koupili pohovku a když ji rozložíme, tak by v obýváku s dvěma křeslo nebylo k hnutí.
    Jsem zvědavá jak soutěž dopadne.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, náš obývák je obrovský, takže je tam rozkládací pohovka do elka a i to velké křeslo a ještě se sem klidně jedno křeslo vejde. My doma nic tak bláznivě barevného nemáme, ale tahle křesla se mi líbí už delší dobu. Jak jsem psala v komentářích viz výše, nešlo mi o výhru a pochybuji, že je ten článek tak úžasný, abych získala to křeslo, páč se bude klasicky vybírat nejlepší článek. Za článek a vlastně za reklamu už mám výhru, dostanu voucher do Bonami. Ale já to brala jako výzvu, nemám ráda daná témata, tak jsem nakonec byla zvědavá, jak se s tím poperu. A nebýt mého muže, tak jsem do toho nešla vůbec. Mě nenaláká žádná ani sebevětší výhra. Měj pěkný den.

      Vymazat
  6. Křeslo pěkné, ale ještě víc mě zaujaly ty krásné hudební nástroje :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, piano máme už dlouho a učily se na něj hrát naše tři děti. Harmonium jsme koupili v antiku před pár lety jen tak, protože se nám moc líbilo. Hraje na něj jen zeť a vnoučata.

      Vymazat
  7. Marti, tebou vybrané ušáky se mi líbí tvarově, ale barevně jsem strašná konzerva, takže bych po nic asi nesáhla. A z doplňků mne nejvíc zaujaly svíčky.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já vím trochu bláznivý výběr. Doma nic takového nemáme, možná proto se mi to líbí. Měj pěkný den.

      Vymazat
  8. Marti, moc zdravím a mám to stejné jako ty.Co máme Eli, tak pořád chodím čučnout na favi.cz.Jelikož máme v obýváku a ten je veliký, kožené sedačky a ty už zažily všechny naše chlupaťandy a museli jsme dát potáhnout zničené, tak co máme Eli, prohlížím si křesla jako ty.Pořád čumím na krásný křeslo potažené růžičkama a k tomu bych koupila stejné závěsy do oken.Manžel mě to neustále rozmlouvá, že křeslo zničí Eli.Obývák by to oživilo.Martina

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.