středa 26. prosince 2018

co jsem si nadělila...



Aneb co se včera nevešlo.
Minulou středu jsem se u příspěvku zmínila, že jsem si zas něco vymyslela a jdu natírat. Růženka se mě v komentáři zeptala, co natírám. O tom můj dnešní příspěvek nebude. Ale s tím souvisí včerejší vtipná scénka s dětmi, takže trochu popsat musím.
V obýváku jsme se po výměně konferenčního stolku rozhodli vyměnit i skládačku z růžových polic, které jsme tady měli asi tři roky. Prý dočasně. 
Ale za prvé se nám to líbilo a za druhé jsme ani neměli nějak chuť to řešit.
Před vánoci se nám zachtělo změny a nevadilo, že nebude do svátků. 



Stolek dorazil v pondělí 17. prosince a my přemýšleli, kam s tou sestavou dřevěných polic ve tvaru krabice od dcery z doby, kdy pracovala jako manažerka HM. 
Byla to práce návrhářů jako dekorace do výloh. 
Ještě se nám to nechtělo vyhazovat. 
Vymyslela jsem knihovničku do ložnice pro hosty, kde spávají děti.
Vnitřek polic jsem nechala v původní barvě a zvenku natřela černou tabulovou barvou. Okamžitě jsem objednala nové knihy tři díly Devatero pohádek Karla Čapka a ještě další pohádkovou knížku. Musím pochválit Levné knihy. Nepotřebovala jsem knížky hned, to byl dárek pro mě. Objednala jsem v úterý a v pátek 21. prosince dorazily.
 Děti u nás mají hračky ve skříni v patře, ale protože si je vždy uklízejí sami, je v tom pěkný binec. Trochu jsem je probrala a pár hraček přemístila do nového prostoru.


"Babičko, podívej, co jsme našly v té nové knihovně?"
Jako nové. Ale pro ně bylo, protože v tom hračkovém binci to už dávno neviděly. Tak jsem dostala dárek dvakrát. Měla jsem už radost, když jsem to natírala.
Připomnělo mi to, když byly naše děti ještě miminka, záměrně jsem schovávala hračky, které je přestaly bavit a po pár týdnech jsem je znovu vytáhla. 
To bylo radosti.
Tak si všichni užijte dnešní sváteční den. My jsme s mým mužem sami a svátek nesvátek naordinovali jsme si celý den lenošení a dojídání zbytků, kterých je plná lednice. 
Jo a taky trochu úklidu pozůstatků ze včerejšího rodinného setkání, myčka nestíhala. 
Nevadí, pořád je tady duch našeho krásného setkání. Duch vánoc.

8 komentářů:

  1. Vypadá to pěkně (mně se otevřené police na jednu stranu líbí a na druhou je nemám ráda, protože se v nich musí častěji utírat prach ;-)).
    My jdeme ještě dneska na tradiční oběd k mé mamince a odpoledne plánujeme taky relax kombinovaný s úklidem:-).
    Tak příjemné lenošení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tak doufám, že jste včera opravdu lenošili. My teda jo. Měli jsme pyžamovou párty u televize :-) Měj se krásně. Doufám, že máš dovolenou a nejdeš do práce.

      Vymazat
  2. Marti, police jsou suprové a určitě v nich budou knihy časem přibývat. Někdy jsem ráda, že máme malý byt, ale horší to je s místem. Dlouho jsem nové knihy nekupovala, až letos mi jich pár přibylo do knihovny. Budu jim muset udělat místo, knihy které jsem přečetla a ke kterým se už nebudu vracet, půjdou do antikvariátu.
    Líbí se mi tvůj styl, má šmrnc.
    Přeji hezký odpočinkový den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, no knížky už moc přibývat nebudou, děti si většinou ještě vozí svoje, takže pohádky už kupovat nebudu. Jen tam přemístím ze skříně víc hraček, to jsem před svátky nestihla. Děkuji a měj se moc krásně.

      Vymazat
  3. Marti, vyřešili jste to skvěle!
    A taky si mi něco připomněla - my si s kamarádkami stavebnice a hračky půjčovali a měnili, když byly ohleděné :o) A knížky po dětech mám schované, však ono na ně zase dojde...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, my jsme zapomněli dvě obrovské krabice pohádek po dětech a dokonce po mně při stěhování, a když jsme si na to vzpomněli, už jsme je nenašli. Dodnes je mi to líto. Měj krásný den.

      Vymazat
  4. Marti!!
    je to skvělé!! Když vše znovu ožívá.
    Vymyslela jsi to moc pěkně!! Spoustu místa!! a přehled!!
    je po svátcích- nějak to rychle uteklo!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji, taky z toho mám radost. My jsme měli svátky docela nabité setkáváním, takže nemám pocit, že to uteklo. Měj krásné dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.