úterý 11. prosince 2018

přehlídka svícnů


Nejdříve bych chtěla všem moc poděkovat za účast v Adventní výzvě
kterou jsem vyhlásila v sobotu 1. prosince. 
Děkuji, že jste si našli čas, na chvíli se zastavili, vyhrabali svoje zásoby svícnů, otřeli od prachu (já jsem teda některé musela) a nafotili, případně napsali malý příběh, aby se s vašimi poklady mohli pokochat i jiní. Já jsem se tedy u všech z vás kochala a z každé "sbírky" bych si vybrala. 
A znovu jsem cítila, co u všech výzev, které už byly vyhlášeny. 
Pospolitost, to spojení nad společným tématem.
Ještě jednou všem díky.
A byl vás, tedy nás krásný počet.
Deset. Se mnou tedy jedenáct. 
Helenka mi psala, že se přidá také, ale nemám na ni čekat. 
Tak bude později v samostatném příspěvku.
A tady jsou všechny odkazy na příspěvky vždy s úvodní fotografií. 
Doufám, že jsem na nikoho nezapomněla. 
Tak pěkný další adventní den a svícny se k adventu hodí.

Laura s příspěvkem Svietielka




Růža - Budiž světlo

Růži, je mi to moc líto, ale už druhý den se mi u tvých dvou posledních příspěvků nezobrazují fotografie, u dalších pak ano. Zobrazuje se pouze reklama. Nevidím tedy tvoje krásné svícny a dokonce si ten první skleněný na čajové svíčky i pamatuji, je krásný. Zkouším to od rána pořád.
Snad se to spraví a všichni budou moci vidět tvoji přehlídku. 





Wendy - Svícny  (tento blog jsem objevila díky této výzvě)




Jana - Svícny


Rija - Svícny


Hanka - Výzva

20 komentářů:

  1. Marti, zjistila jsem včera z jednoho komentáře, že mi z článku zmizely fotky. Z galerie zmizela i složka s fotkami svícnů. Dnes ráno jsem se znovu vložit fotografie, ale zůstaly jen některé. Doufám, že nezmizí i ty. Moc mě to mrzí.

    OdpovědětVymazat
  2. A teď se mi ke všemu podařilo vložit 2x komentář, omlouvám se. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, už jsem jeden vymazala :-) A nemusíš se omlouvat, to se stane. Doufám, že tě blog přestane zlobit a nebudeš muset hledat něco jiného. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Marti , mrzí mè , že se neúčastním .Děvčata všechna mají krásné svicínky a já bych si u nich vybrala od každé i od tebe.Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, pokud máš chuť, není problém. Klidně nafoť a můžeš mi poslat na můj email a já zveřejním na blogu. Už jsme to takhle někdo dělali a já jsem to i psala k minulé výzvě, tady jsem to zapomněla připsat. Můj email je m_duskova@seznam.cz. Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Vše se skvěle vydařilo a díky všem příspěvkům ... jsme tak nějak pohromadě, že !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, ano, zase nás to krásně spojilo. Hezký večer.

      Vymazat
  5. Marti, omlouvám se, že ti přidělávám práci.Byla jsem u toho focení strašně nervozní.Hold těžký introvert a prosila jsem mého muže ať mi nafotí páč je fotograf a vyprdnul se na mě , že by to byl podvod a tak jsem fotila mobilem a chtělo se mi brečet,že ty fotky budou stát za h.Nenafotila jsem všechny asi dvě třetiny.Marti , prosím , vyber co se ti líbí a děkuji, že se mnou budeš mít navíc práci. Justýnce pohlazeni. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, ráda to udělám, případně fotky trochu upravím, zesvětlím a tak, pokud to vůbec bude potřeba. Zatím mi ale nic nedorazilo. Mám v emailu podtržítko _ ne pomlčku -, občas se někdo splete.

      Vymazat
  6. Marti, já věděla, že to se mnou nebude lehký .Myslela jsem si, že si se uklepla.Posílám znovu jak nejlíp umím
    PROMIŇ
    Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Marti,pro mè na potřetí strašný nervy.Snad ti ty mé nepovedené fotky dorazily.Děkuji za úpravu a výběr fotek.Jseš pro mne ta neeeejbáječnější blogerka a mám tě za tu tvoji obětavost nejraději.😇Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, nic zvláštního jsem neudělala. Jsem ráda, že se dnes povedlo.

      Vymazat
  8. Marti, už jsem postupně prošla všechny svícny a svícínky. Musím říct, že jich ale všichni máme, radost pohledět. Moc děkuji za krásný nápad a skvělou výzvu.
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, povedla se ti fajn výzva. Škoda, že to některým trochu zkomplikoval Blog.cz mizením a vyměněním fotek....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, děkuji, mám radost. Ano, škoda, ale co se dá dělat. Měj se pěkně.

      Vymazat
  10. Marti ... toľko krásy na jednom mieste ... Vymyslela si peknú akciu v tomto krásnom adventnom čase ... rada som sa zúčastnila ... Maj sa dobre, pokojné predvianočné dni prajem ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, byl to rychlý nápad a nakonec se moc povedl. Aj ty se měj pohodově.

      Vymazat
  11. Marti, tak teď se fakt stydím!!! Doufám, že mě jen přifaříš k nějakému svému článku!!!
    Jinak koukám, že máme doma všechny moc krásné kousky a většinou to není otázka ceny, ale spíš citové hodnoty.
    Děkuji za přehlídku a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nestyď se. Myslím, že můžu říct za ostatní, že se na tvé svícny těšíme. Měj pěkný zbytek dne.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.