pátek 14. prosince 2018

přehlídka svícnů - poslední díl


Jsem ráda opravdu moc, že se vám moje Adventní výzva líbila a že jsme si všichni přehlídky svícnů užili. 
Tady jsou poslední přehlídky.



Helenka mě žádala, abych její odkaz jen "přifařila" k nějakému příspěvku. 
Ale to už bychom znovu její svícny asi nikdy neobjevili. Takhle budou všechny přehlídky pod stejným názvem, a když se budeme chtít znovu někdy v budoucnu pokochat, snadno se to najde. 
A nakonec se včera ještě přidala Jiřinka.
Tak ještě jednou děkuji všem a doufám, že jste si to užili stejně jako já. 
A další bonus je, že jsem musela otřít některé svícny od prachu 😁
Přiznávám, že na některých, které jsem nevzala do ruky dlouhou dobu, ten prach fakt byl. 
U nás by se tedy kontrola z hygieny v bílých rukavičkách teda vyřádila. 😂
Pěkný pátek všem.

Na závěr po dlouhé době pár moudrých slov. Nejsou moje, opět kradu.

             Keď je zima, chceme, aby prišlo teplo. 

Po pár dňoch tepla chceme, aby sa ochladilo. 
Ak prší, chceme, aby prestalo pršať.
Ak neprší, tak sa nevieme dočkať, kedy už zaprší. 
Chýba nám niekto, keď tu už nie je. 
Chceme to, čo nemáme. 
Želáme si rovné vlasy, keď sme brčkaví.
Ignorujeme toho, kto nás miluje. 
Milujeme tých, ktorí nás ignorujú.
Brunetky chcú byť blondínkami.
Vysokí túžia byť nízkymi. 
Usmievame sa, keď plačeme vo vnútri. 
Ženatí a vydaté chcú žiť single.
Spomíname si na tých, na koho by sme mali zabudnúť. 
Priťahuje nás to, čo nás bolí. 
Hovoríme „ je koniec " keď chceme, aby to pokračovalo ďalej.
Myslíme si, že tí, ktorí nás urobia šťastnými, sú tí istí, ktorí nám často vháňajú slzy do očí.
Bozkávame žaby, mysliac si, že sa z nich stanú princovia. 
Myslíme veľa a cítime málo.
Sme blázni .... Odin

Niektoré fakty o živote ...

1. Krása nie je zárukou dobrého srdca.
2. Ak vás postihne choroba, neznamená to, že musíte zomrieť.
3. Bohatstvo nie vždy znamená prosperitu.
4 Stavba pekného domu, nemusí znamenať luxus.
5. Spanie v drahej posteli vám nezaručí zdravý spánok.
6. Jazda v novom aute nie je zárukou, že sa dostanete tam, kam chcete ísť.
7. Nosenie drahého oblečenia nezaručí dobrý pocit.
8. Mať lekára v rodine, neznamená mať aj trvalé zdravie.
9. Vysoká úroveň vzdelania nemusí byť znakom múdrosti.
10. Oženiť sa s bohatým partnerom, nezaručí šťastné manželstvo.
11. Ak aj vaše argumenty vyhrajú, neznamená to, že váš postoj bol správny .... Cit.web

12 komentářů:

  1. Marti, jsem za Tvoji výzvu vděčná, dnes jsem zase poznala další blogerky a mohla se pokochat jejich krásnými svícny. A děkuji za pravdivá slova na konci článku. Měj hezký den. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem prohlédla svícinky a.přečetla moudra .Vše jsou pravdivá.Měj se krásně Marti.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, výzva byla skutečně fajn. Heleniny svícny jsem objevila už včera, její blog mám ve sledovaných, ale na ty Jiřinčiny jsem nakoukla až díky odkazu.
    Pěkný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já jsem si Helenku hlídala :-) Jsem ráda, že jsem tu výzvu vyhlásila. Měj pěkný víkend a doufám, že už je ti líp.

      Vymazat
  4. Ahoj Marti, pěknou výzvu jsi vymyslela, pěkná pro tento adventní čas. Všechny svícny jsou krásné - a všechny jejich majitelky je určitě s láskou rozsvěcejí.
    Pěkný večer Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Marti ... rada som si pozrela ďalšie krásne svietniky ... Toľko tvarov, foriem ... krásy je medzi nami ... Vymyslela si tému ako stvorenú pre adventné dni ... prajem ti príjemný víkend ...L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, jsem ráda, že jsme si trochu adventu díky výzvě užili společně. Měj pohodový víkend.

      Vymazat
  6. Marti, ještě jednou moc děkuji za skvělý nápad, prezentaci a vůbec. I já se jdu podívat na pár blogů, které jsem dosud neznala.
    Děkuji a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.