pondělí 31. prosince 2018

letos poslední


Letos poslední příspěvek, letos poslední pozdravy, poslední přání a letos poslední slova na blog.
Zní to fatálně, ale já to tak vůbec necítím.
Silvestr je pro mě stejný jako každý jiný den, necítím ho jako nějaký milník. Oslavy na povel nemám vůbec ráda. Nebilancuji, nedávám si předsevzetí, nemám žádná očekávání. Těším se normálně na každý den a uvidím, co přinese.
Vlastně jedno malé očekávání mám. Od dětí jsem pod stromeček dostala poukázku do Národního divadla a už jsem ji proměnila na lístky na operu Nabucco. Sice na ni jdeme až 15. května, protože na dřívější datum byla dobrá místa vyprodána, ale já už se těším teď. Na víc tuhle Verdiho operu znám nazpaměť, můj muž zná hlavně Pláč židů, budu si tedy jen užívat krásné hudby a italštiny.
Dnes budeme trávit den jako jindy. Otevřeme víno, to ale děláme často, stáhneme nějaké filmy, já dokončím, co mám rozmalováno a společně budeme nadávat na petardy a litovat zvířata. 
Poslední dny pořád zkouším akvarel. Začíná mě to bavit, i když to pořád akvarel není. Spíš to připomíná malování pastelem. Nevím, kolik jsem jich už namalovala, ale mám doma jen dva poslední. Ostatní se líbily, tak jsem je rozdala.
Takže užijte si poslední den v roce nejlépe. jak sami chcete. 
A do nového roku hlavně zdraví, vše ostatní s tím půjde ruku v ruce.

24 komentářů:

  1. Marti, ať všechny dny v novém roce jsou vždy dalším krásně prožitým dnem. Přeji ti hlavně zdraví, pohodu a radost.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Ani já nikterak Silvestr neprožívám, ale svátek Nového roku tak nějak ano. Mám vždy pocit určitého nadechnutí.
    Tak pohodový dnešní den, večer i noc a šťastné vykroční do roku 2019!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, letos slavím s Mírou a jsem ráda, že nebudu sama. Ale jinak, jestli vydržím do půlnoci, sama nevím. :o) Víno i chlebíčky budou.
    Přeji Ti i celé Tvé rodině do nového roku vše jen to nejlepší. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, i my máme chlebíčky a uzené koleno s křenem. Vloni jsme si natáhli budíka na půlnoc, protože já vždy o půlnoci volám našim dětem. Už je to tradice spoustu let. Ale jakmile mám budíka, tak vydržím. I tobě a tvým blízkým vše nej.

      Vymazat
  4. Marti, i letos budeme na Silvestra s mužem doma. Pokud vydržíme do půlnoci, tak si připijeme na zdraví, já si jen cucnu(ATB). Doufám, že rachejtle nevyděsí moc zvířátek.
    Tobě i Tvému muži a celé rodině přeji šťastné vykročení do nového roku a hodně zdraví. Růža

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě je Silvestr "jen" poslední den s letošním číslem 2018. Mám ráda, že je klid a ukradnu si i chvilku pro sebe. Večer jdeme na mši v našem krásném kostele na Zelené hoře, která končí pár minut před půlnocí. Zazpíváme hymnu a pak se z výšky díváme na rozblázněné město.
    Přeji do nového roku vše dobré.
    VěraŠ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, u nás nic takového není, taky bych šla. I tobě vše nej.

      Vymazat
  6. Marti, mám to stejné s mužem, taky je Silvestr pro nás den jako každý jiný.My už nadáváme na lidi,co střílí petardy už týden.Přitom u nás má skoro každý pejska a vedle nás koně a ovečky.My každý rok na Silvestra jsme vzhůru tak do 2 až přestanou střílet kvůli čubince.I ta vaše Justýnka asi dostává zabrat. Přeji Tobě,muži,Justýnkce a celé rodině zdravíčko a pohodu v r
    1919.S tím malováním nepřestávej, máš talent.👍Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, Justýnka to docela snáší, ale vloni vyběhla ven, tak jsem ji naháněli. Přece jen máme strach. Teď mi spí už několik hodin na psacím stole a zavřeli jsme jí dvířka ven, abychom měli kontrolu. I já přeji vše nej a děkuji.

      Vymazat
  7. Marti, ani my bujaře neslavime. Něco dobrého na stole tedy bude, sklenička taky, ale hned co trochu utichnou půlnoční petardy, půjdu do postele :)
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, ano je to den jako každý jiný. Měj se moc krásně.

      Vymazat
  8. Marti, ani u nás se oslavy na povel moc nechytly :o) Vybrala sis krásné představení, máš se na co těšit! Mám takové dárky ráda, taky jsem takové dostala...
    Do nového roku ti přeji, ať se ti daří všechno, na co sáhneš a hlavně zdraví!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Oč více mám ráda Vánoce a adventní čas, o to méně konec roku. Cítím to tak, jako ty. A do toho nového roku přeji celé rodině pevné zdraví, ostatní si zařídíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, moc děkuji a přeji totéž tobě i tvým blízkým.

      Vymazat
  10. Také mám mnohem raději adventní čas a vánoce než Silvestr. Letos ho trávíme doma, v pohodě, s pejskem na gauči, na stole chlebíčky, šneky, zmrzlinu, pivo. A krásně si to užíváme.
    I tobě přeji do nového roku spokojenost, radost, lásku, zdraví, a ať se ti daří v tvoření :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, jako by si byla u nás doma :-) Jen máme na gauči Justýnku. Moc ti děkuji a také přeji do nového roku vše nej.

      Vymazat
  11. Marti, ďakujem ti za každodennú spoločnosť aj keď iba na diaľku ... som rada, že som ťa spoznala ... Do nového roku ti prajem veľa zdravia, spokojnosti, šťastia a splnenie všetkých túžob ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, i já jsem ráda, že jsme se našly. A přeji vše nej.

      Vymazat
  12. Loni jsem to nestihla, tak aspoň dotatečně letos přeju, ať je ten začíající rok takový, jaký si přeješ

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.