středa 12. prosince 2018

přehlídka svícnů - Martina

     

Martina z Českého ráje je moje virtuální přítelkyně, už ani nevím jak dlouho, a pravidelná čtenářka mého blogu a myslím i čtenářka většiny z vás.
Jo, a vaří podle mých receptů 😂
Martina mi napsala, že je jí líto, že se nemůže přidat k Adventní výzvě svícny. Nemá totiž blog. 
Ale nic přece není problém. Zapomněla jsem do výzvy napsat, že se mohou zúčastnit všichni.
Včera večer mi Martinka poslala svoje fotky přes email a dnes máte možnost shlédnout její sbírku, protože sbírka to rozhodně je.
Tady jsou zhruba dvě třetiny jejích svícnů. 
Fotila mobilem, tak některé fotky nejsou úplně kvalitní, ale myslím, že dostačující.
Přehlídka začíná.
Martino, dnes je to jen tvoje:












14 komentářů:

  1. Páni, to je skutečně sbírka! Zajímavé kousky, moc se mi líbí ty lucerny - domečky venku!
    Marti, děkuji za jejich zprostředkování!
    Posílám pozdravy a přání krásného dne vám oběma! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenou, ty keramické domečky mám od Lenky Hložkové.Neskutečně šikovná keramička.Martina

      Vymazat
  2. Marti, ještě jednou Ti mooooc děkuji, v noci jsem se vzbudila a tak jsem přemýšlela,že jsem šla a fotila jenom zapálený světýlka a opravdický svicny jsem vlastně ani nenafotila.Ale mám stejně jenom tři.Ještě jednou moc děkuji.😇Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná sbírka svícnů. Martinky, oběma děkuji, že jsem se mohla pokochat.
    Mějte obě hezký den. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. Já se vlastně nabourávám do blogu Martinky a tak se omlouvám a Růženko děkuji.Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké svícny. Každý má svoje kouzlo.
    Takže díky Martině a díky Martě!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, díky za zprostředkování.
    Martino, máš pěkné svícny. Zaujala keramická dírkovaná ryba, dírkovaná koule a svíčka naaranžovaný v košíčku.
    Hezký večer oběma

    OdpovědětVymazat
  7. To sú naozaj krásne svietniky ... škoda by bola ich neukázať ... Očarili ma snehuliaci pri vchodových dverách ... :)
    Dievčatá, prajem vám všetko dobré ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno všem, proti svým zvyklostem odpovídám všem najednou. Má to ale logiku, protože tento prostor patřil Martině a jejím svícnům. Jsem ráda, že se povedlo a rádi jste se podívali na další svícny. Hezký den všem.

      Vymazat
  8. Marti, Martina má krásné svícny. Já ujíždím na andílcích a lucernách, takže mně se nejvíc líbí ty první dva, andělské a pak lucerny u sněhuláků. :o)
    Martino z Českého ráje, odkud máš, prosím, ty venkovní zápichy? Jsou nádherné a i ty keramické svítilny jsou parádní.
    Přeji Vám oběma pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, jestli myslíš ty dva domečky, tak ty jsou od keramičky Lenky Hlozkove a ty svítilny mám přivezené z Holandska.Děkuji za pochvalu Martina

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.