čtvrtek 20. prosince 2018

no jak malá...




Ještě včera byla na zahradě tráva zelenější než na jaře a nenapadlo mě, jakou radost mi udělá dnešní mrňavé sněžení. 
Je sice pocukrováno jako na buchtách, ale jelikož letos pořádně bílo nebylo, vítám i toto malé sněžení. 
Teprve teď mám pocit, že se blíží vánoce.
Letos mě asi bílá fakt nudit nebude.
Já vím, že to určitě jen zase takový planý poplach a nic z toho nebude. 
Letos je to pro mě vzácnost, tak trochu fotím a maluju do sněhu.
A pořád trochu sněží!
Mám radost. Říkám, no jak malá...








20 komentářů:

  1. Máš recht, jen co jsem zjistila, že větve a celá krajina vypadá jako v Mrazíkovi a ona skutečně vypadá, hned mi vylétla nálada někam hodně vysoko a stále tančí.
    Bílá je in.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, no bylo to jen krátce. Dnes je opět tráva zelená. Člověk musí být letos ve střehu. Trošku jsem si té bílé užila.

      Vymazat
  2. Kouzelné fotky. U nás sníh je, sice ho trošku ubylo, ale je. Od rána trošku padá. Jen mám obavy, že do svátků nevydrží. Přála bych bílé Vánoce hlavně dětem, aby si užily sáňkování, lyžování nebo stavění sněhuláka. A pořádnou koulovačku k tomu.
    Já to sleduji za oknem, vrátil se mi zánět a tak opět beru ATB. Prý je budu brát delší dobu a pak mě čeká cystoskopie. To bude "prima" začátek nového roku.
    Marti, přeji hezký den se sněhem. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, u nás už není vůbec nic. Jen trochu bílých stop. Uzdrav se brzy. Měj hezký pátek.

      Vymazat
  3. Marti, hezký jsi vymalovala na zahradě.U nás taky sněží a já mám bílou nejraději.Měj krásné odpoledne .Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, po mých malůvkách už nebyla památka ani včera večer. Letos musí být člověk furt připraven, když chce vidět trochu bílé. Měj hezký pátek.

      Vymazat
  4. U nás také bílo. Z práce jsem místo na vlak šla na procházku. Musela jsem si užít sněhu za světla. Škoda, že na vánoce hlásí oteplení. Stačí jen maličko, aby byly bílé vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, u nás to bílo trvalo jen pár hodin. Ale stihla jsem aspoň trošku. U nás bílé vánoce rozhodně nebudou. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Tak u nás je bílo, hodně. Nedokážu si představit, že by se to rozpustilo. Taky dnes tady začal biatlon a tak je fajn, že je sněhu dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, u nás už zase nic. A sníh vlastně letos vůbec ještě nebyl. Měj hezký pátek.

      Vymazat
  6. U mňa je to podobné ... Teším sa z toho mála, čo napadlo, vonku je aspoň trochu sviatočne. Len ľutujem tie deti, školákov, ktorí sa nemôžu sánkovať a lyžovať od konca novembra do jari ... tak ako my ... Marti, maj sa dobre ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, no my bílé vánoce uvidíme jen na Ladových obrázcích :-) Měj pěkný a pohodový pátek.

      Vymazat
  7. Já si ten sníh ani nestačila užít - sněžit u nás začínalo, když jsem šla do práce a když jsem šla z práce, tak už to pomalu tálo... V Praze budou Vánoce nejspíš na blátě, ale těšit se začínám i tak.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  8. Taky je u nás zatím bílo. Chumelit začalo včera odpoledne a bylo to takové krásné vánoční. Jenže ta předpověď počasí moc na bílo není. Taky jsem si ve sněhu malovala :-)
    Hezký den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, po mých malůvkách není už ani památky a včerejší sníh jakže vypadal??? Měj pěkný pátek.

      Vymazat
  9. Marti, měla jsem stejnou radost, ale u nás vydržel jen chvíli. Zato na cestách si ho užívám. Je zvláštní, že na pár kilometrech je zeleno a o kousek dál už je bílo. Někdy si připadám, jako když projíždím ročními obdobími, podzim, zima a nebo zima, jaro. :o) Takže když je bílo, snažím se zastavit a něco málo zachytit.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, když vidím na tvých fotkách tu krásnou zimu jako z Mrazíka, ani se nechce věřit. U nás to taky vydrželo jen pár hodin a zimu si užívám prostřednictvím tvých fotek. Měj hezkou sobotu.

      Vymazat
  10. Marti, nedivím se, byla to krása, škoda, že jen na chvilku...
    Přeji krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ano, musela jsem si to užít, páč mi bylo jasné, že za chvíli nebude. Měj pěkný den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.