sobota 16. března 2019

dáte si makronky?




Věřte, tyhle byste si určitě nedali. 
Zjišťuju, že nám pořád něco doma chybí. A jsou to velmi důležité věci, hlavně pro naše vnoučata. Před časem mě upozornila Lucinka: babi, nemáš náhodou gumu? Já bych ji potřebovala. 
Zrovna ale dostaly všichni od nás tužku s gumou, takže se problém vyřešil. 
A před časem přišla Lolinka a babi, já potřebuji gumu!
Takže to musím tenhle velký nedostatek naší domácnosti napravit. 
Hurá, výprodej na Bonami a já objevím sadu makronek. Každý dostane jednu makronku do tašky na Velikonoce k oblečení, které už jsem všem čtyřem vnoučatům nakoupila, aby je nepokakal beránek a dvě zůstanou u nás. 
Ještě jsem nezkoušela, jestli kromě toho, že jsou hezké, taky dobře gumují.
No a přece si nenechám poslat jen gumy. Ještě jsem koupila další zbytečnosti, které se mi moc líbily a byly v akci, ale bohužel moje matematická dovednost je veškerá žádná, tento druh inteligence mě naprosto minul. 
Na matiku jsem prostě blbá!
Jsou menší, než jsem si myslela, protože mně rozměry nic neříkají, i když si k tomu vezmu metr, a obsah 400 ml už vůbec ne.
Kovový košíček je malý, ale krásný a líbil se i mému muži. Říkal mu bramborák, takové koše bývají prý na brambory. Nevěřila jsem.
Nedalo mu to a začal hledat na netu a zjistil, že bramborák vypadá úplně jinak a při tom šťourání objevil, že tento můj košíček je ještě levnější, než jsem ho koupila já. 
Zbývají asi poslední kusy, takže sleva je ještě výraznější. 
Přestaň hledat, to já nikdy po nákupu nedělám. To je prostě trh a nic s tím neudělám.
A na co ten košík bude?
No nevím, něco vymyslím. 
Když můj muž strká USB, na které jsem stáhla dva filmy, do televize, říkám: 
já vím, na co bude ten košíček.
Na co?
Bude krásně trůnit u televize a budou tam "flašky".
Jo to je dobrý nápad.
A kameninová miska? Ta bude na všechno. Třeba na oříšky.


Tento týden jsem ještě nakupovala v Lidlu a k legu pro Alánka k narozeninám, které už jsem tady představovala, jsem ještě objevila krásnou kosmetickou sadu téma auta. 
Jo mají tam sady i pro holčičky, podívejte se na odkaz.
 Není to hračka, a přesto myslím potěší. V autě je sprchový šampon či pěna do koupele a v sadě je ještě stříkačka do vany a koupelová hračka. Všemu rozumím, jen tu hračku jsme s mužem studovali. Jen přes obal, ale furt nevíme, co je to. No, musíme počkat, až to rozbalí Alánek.


A ještě jsem včera malovala víko od menší krabice, ale zatím nemohu prozradit, od čeho ta krabice je. 
Prozradím až příští týden, ale musím říct, že jsem na tenhle svůj nápad celkem pyšná, blbě jsem to nafotila, takže barvy jsou tmavší než na fotce, ale už se mi to nechce přefocovat. 
A mám radost, že jsem zase po delší době využila akvarelové barvy, které jinak nejsou úplně mojí doménou. Akrylem se mi prostě maluje líp.
Mějte pěknou sobotu. 
Já ji dnes mám ve znamení prevence - výlet na gyndu do Prahy 😅

20 komentářů:

  1. Pěkně sis nakupovala. Všechno má svoje uplatnění a tak to má být.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, no někdy bych se mohla mírnit :-) Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  2. Skutečně zbožňuji tu tvou nálož ... od gumy, přes šampony, něco namalujeme a jedem na gyndu. Prostě s tebou nuda nehrozí a přeji mnoho, mnoho zdraví, je nejdůležitější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, opět jsi mě zase rozesmála :-) No u nás musíš být furt ve střehu, páč ani s mým mužem není nuda. Měj se krásně a díky za pár minut smíchu.

      Vymazat
  3. Marti, musím se smát protože hodně podobný košíček přistál u mě v balíčku před Vánoci. Jaké bylo moje překvapení, že je takový pidi:o)))..zatím v něm mám ještě vánoční světýlka..když se rozsvítí, tak mu to sluší, ale účel na který jsem ho chtěla teda opravdu neplní:o))! Moc se mi líbí makronkové gumy, ty jsou boží! Takové krásné " blbůstky- nutnosti" prostě miluji! Jinak krásně maluješ..mně se moc nedaří..Přeji krásné a pohodové dny.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty, Brute??? Inko, to jsem ráda, že nejsem sama :-) Děkuji a měj pěknou neděli.

      Vymazat
  4. Tuhle jsem zjistila, že doma nemám obyčejné tenké gumičky. Manžel obešel město a donesl barevné gumičky do vlasů. Verunka hned hlásila, že jich doma mají málo, ale nakonec zůstaly u nás. Ty obyčejné pořád nemáme.
    Závěr dnešního příspěvku mi připomněl, že se musím na gyndu objednat a ještě na mamograf.
    Přeji hezkou sobotu. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, tenké gumičky máme, ale zase nám chybí ty do vlasů a panence jsem musela dělat culíky s těmito na přání Lolinky a dostat je pak z těch vlasů je teda fakt oprus a někdy to spraví jen nůžky :-) Na mamograf jdu až na podzim. Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  5. Marti, nalákala jsi mne na makronky a pak zjistím, že je to guma, ale super. Košíček je fakt mini, ale na ovoce by mohl být dobrý. :o) A kameninová miska se mi moc líbí, tak vše hezky užívej. A v Praze ať vše dobře dopadne, držím pěsti.
    Měj prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, hahahaha no třeba na borůvky by šel :-) Pár kuliček by se vešlo. Měj pohodovou neděli. U nás svítí slunce.

      Vymazat
  6. Marti, ta kameninová miska je moc pěkná. Ani na stránky Bonami raději nepůjdu, aby mne to nesvádělo. A musím říci, že u nás na chalupě se tomuhle typu drátěného košíčku taky říká bramborák (tedy tomu v normální velikosti). Jeden starý na chalupě máme, nosíme v něm hlízy jiřin na zazimování do sklepa a dřív jsme v něm nosili ze zahrady vytrhanou cibuli.
    hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, ano ta miska je nádherná a ten stromek na ní, nebo co to je, je plastický. Jéé, tak to musím Pavlovi říct. Bude rád, že měl pravdu, trochu ho zklamalo, že našel úplně jiný bramborák. Měj klidnou neděli.

      Vymazat
  7. Marti, ta miska je nádherná, ta se mi líbí moc. Koukám, že jsi pořídila samé pěkné věci :o) Podobný košíček jsem viděla, ale pravda je, že mnohem větší :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, mně se to taky líbí a určitě nakoupím příště podobně, protože já si ani s metrem nic nepředstavím. Když to přijde, stejně to má úplně jinou velikost než podle mého měření :-) Měj krásnou neděli.

      Vymazat
  8. Marti, přečetla jsem si každý den všechny tvé články, ale nedokázala jsem komentovat přez hroznou bolest ze ztráty naší milovaný chlupaťandy.Vzdala a rozhodla to sama ve čtvrtek v 17,30h. než přijel veterinář,aby jí uspal.Hrozně nám chybí a tak už spí v hájku na zahradě se čtyřma milovanýma výmarandama. Je nám neskutečně smutno, prázdný dům .Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, přiznám se, že od té doby, co o nemoci vím, jsem pořád čekala na tuhle smutnou zprávu. Opravdu s tebou cítím, už jsem to zažila třikrát. Nevím, co ti mám říct, nemám žádná slova útěchy. Já jsem se ze smrti naší Čičinky dostávala rok, pořád mi chyběla a nechtěla jsem nikoho jiného. Kdyby si nás Justýna sama nenašla, nevím, jestli bych se zase k nějakému mazlíčkovi odhodlala. Ale bez nich je život o něco méně bohatý. Ale to je život a aspoň usnula krásně ve spánku. Pokud to jde, měj aspoň trochu klidnou neděli.

      Vymazat
  9. Tvoje nákupy majú vždy tú správnu šťavu ... Makrónky sú skvelé, uplatnenie pre mini košík určite nájdeš ... Marti, prajem príjemné dni ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, no moje nákupy baví i mého muže. Tyhle drobné nákupu s ním nekonzultuji, takže je to pro něj trochu překvapení. Ostatně jak vidíš, i pro mě :-) Měj krásnou neděli.

      Vymazat
  10. Studovat při nákupu rozměry se rozhodně vyplatí :o) Makronky jsem nějak přehlédla, vypadají kouzelně!
    Jak čtu, už si vzorně připravená na Velikonoce, já mám zatím jen tašku dobrot, co jsem nakoupila v Německu.
    Marti, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ale já je studuju velmi pečlivě s metrem :-)!!! Ale vidíš, že je to úplně zbytečné. Velikonoce nemám ráda, už jsem na blogu kdysi psala proč, a toto je jediná příprava udělat radost vnoučatům. Sladkosti nekupuju, i když na potěšení tam nějaký kousek čokolády bude. Měj pohodovou neděli.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.