pátek 1. března 2019

lahve od mléka aneb váza z čehokoliv




Docela mě mrzí, že jsem nestihla vyfotit už ve středu zavinuté narcisy, který můj muž přinesl. 
Přiznám se, že se mi moc líbily a možná jsem ani nechtěla, aby brzy rozkvetly. 
Ale bylo pozdě, druhý den ráno už byly rozkvetlé.
Dlouho jsme na ně hledali vázu, přestože jich máme dost. 
Ale znáte to, někdy potřebujete něco zvláštního. 
Něco je malé, něco velké, něco kytce prostě jen nesluší.
 Vzpomněla jsem si na flašky od mléka, které mi dala dcera. Prý na něco. 
Vloni jsem jednu použila na mátový sirup, ale jinak trůnily bez povšimnutí ve špajzu a čekaly na svoji příležitost.
Narcisy se do jedné nevešly, tak jsme je dali do dvou. 
Vypadalo to moc hezky, tak jsem ještě přidala jednu.
Váza může být z čehokoliv. 
Pomalovala jsem i láhev od portského, skleněnou dózu od těstovin, kde se rozbilo umělohmotné víčko a zdálo se mi to škoda vyhodit.
Flašky od mléka malovat nebudu. Aspoň zatím. Přijdou mi krásné jen tak.
Navíc ráda posílám do dalšího kola věci, které byly původně určeny k vyhození.
Právě nádoby, které měly naprosto jiný účel, a já jim dám jiný smysl, mám nejraději.
Ať žije kreativita!







20 komentářů:

  1. Marti, moc hezká kreativita.Já taky láhve a sklenice, které se mi líbí nevyhazuji a používám na kytí, které se do nich hodí.Jinak u nás žádné veselo není.Evi většinu dne prospí, ale papká a ven na krátký procházky chodí.Jsme rádi za každý den a ráno ,že je s náma.Včera jsme už museli vypadnout alespoň do kina a psychicky nám to pomohlo.Jeli jsme do turnovskýho kina na film Ženy v běhu a po dlouhý době jsme se hodně nasmáli. Měj hezké odpoledne a pohlaď fešandu Justýnka.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, přiznám se, že na tebe a Evičku občas myslím, ale ani se nechci ptát. Chápu, co prožíváš a Justýnku jsem pohladila. Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  2. Marti, pořád říkám,že v jednoduchosti je krása. Sklo je úžasný materiál a v průhledných lahvích od mléka narcisky vyniknou. Líbí se mi i jak jsi ozdobila dózu, lahev s ouškem je krásná sama o sobě. Mám vázu z lahve, která je opletená pedigem, vypadá to také moc pěkně. Udělala mi ji moje kamarádka šikulka.
    Přeji hezké páteční odpoledne. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, já si schovávám všechno sklo, které se mi líbí a je jedno, na co to původně sloužilo. Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  3. No, jo. Váziček není nikdy dost. Taky si schovávám láhve na kytičky. A že mi to někdy dá práce, zbavit je všech těch lepidel a nálepek. Narcisky už jsou hodně jarní kytičky. Těším se až rozkvetou na zahradách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, no o tom mi povídej. Chtěla jsem o tom napsat, ale zapomněla. Co má držet, nedrží, ale viněty to nejsou. Někdy je to děs je odstranit a někdy nepomůže vůbec nic a že se oba s mým mužem snažíme. A někdy to teda "za stálého míchání letí..." :-) Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  4. Taky různé lahve a sklenice okouknu a když se mi líbí, tak do kontejneru je nehodím.
    Narciskám to v lahvích od mléka hodně sluší :-)-
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, vázičky jsou to moc hezké a já jednu láhev od mléka zrovna vyhodila, protože neměla víčko. Škoda.
    Měj krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, tak příště už nevyhodíš :-) Já se jimi fakt kochám, dočkaly se svého uplatnění. Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  6. Marti, v té lahvi od vína mám na balkonovém parapetu uschlé růžičky. Je to lahev, co si o kytku vyloženě říká. A v obýváku teď vázu (s borovými větvičkami) supluje lahev od hruškovice :-).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, vzpomněla jsem si na tvoji láhev od hruškovice, když jsem tento příspěvek psala :-) Škoda, že hruškovici nepijeme... Měj pěknou sobotu.

      Vymazat
  7. Sklo je moja slabosť ... hlavne číre ... Tiež mám poodkladané rôzne fľašky, poháre, misky, čakajúce na vhodné dekorácie. Tvoje vázičky z mliekových fliaš narcisom ohromne svedčia ... V jednoduchosti je krása. Držím sa hesla, že váza by nemala byť nápadnejšia, ako kvetina do nej vložená. Marti, prajem krásny začiatok marca ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, aj moje slabost to je, pokud kupuju vázu, tak jen čirou. Měj pěknou sobotu.

      Vymazat
  8. Krásné Marti, mám jednu práznou lahev od portského a taky od rumu Republika, užasná inspirace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, jsem ráda a těším se, až uvidím na tvém blogu. Měj hezkou sobotu.

      Vymazat
  9. Naprosto souhlasím, Marti! Hezkou nebo zajímavou lahev nevyhodím! Naopak, už jsem si jich i pár přinesla od kontejneru :o)
    Ty narcisy v těch lahvích vypadají opravdu skvěle!
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, u nás od kontejneru přináší můj muž :-) A většinou se každá láhev dočká svých pár minut slávy :-) Měj pohodovou neděli.

      Vymazat
  10. Tu láhev od vína s ouškem mám na chatě! Tedy asi jo, teď si nejsem jistá jestli jsem jí při posledním velkým úklidu nevyhodila. Ale tady doma mám taky flašky od vína který se mi něčím líbily ve výklenku nad schody a mám v nich v každé po jedné sušené květině. A jedna slouží jako světelná dekorace neb v ní mám světelný řetěz....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tu už máme strašně dlouho. Ale je jen na jeden květ, tak na ni přijde řada málokdy. Ano, taky mám v některých sušené růže a není to pak takový oprus je mýt :-) Měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.