neděle 31. března 2019

Kokořínský jarmark








Včera bylo skoro léto. Jarmark byl v krásném prostředí pod hradem Kokořín, kam jsem ještě před dvěma lety vylezla. 
Jela jsem pracovně, soukromě úplně nevím, jestli bych jela, protože nemám Velikonoce ráda, to už jsem tady psala, a navíc za chvíli bude velikonoční jarmark i v Mělníku.
Soukromě mě tam nalákalo něco jiného než stánky s řemeslnými výrobky.
Nebudu jarmark popisovat, včera už jsem psala článek, nakonec většinu uvidíte na fotkách.
Před několika týdny jsem psala o azylových domech v Mělníku, o tématu, které mě samotnou zajímalo a já si ho proto vybrala. A já jsem se vypravila, nebo my jsme se vypravili, na jarmark s úmyslem nakoupit právě u stánku Služeb prevence Mělníka. 
Ono, když o něčem píšete a poznáte to, jako byste si to vzali za svoje. Už jsem do azylového domu dala i tašku krásných hraček, které jsem vyřadila doma ze zásob vnoučat, která už z některých hraček vyrostla. Prostě jsem chtěla podpořit matky z azylových domů, které vytváří svá malá dílka a výtěžek jde na výlety pro jejich děti. 
Překvapila mě úroveň těch výrobků. Byla jsem rozhodnutá koupit něco za každou cenu, ať už se mi to bude líbit nebo ne. 
Nakonec jsem jim tam vykoupila všechna zbylá zvířátka, i když tam měli spoustu jiných věcí s velikonoční tématikou.
Pravděpodobně je rozdám vnoučatům, pokud se jim budou líbit.


No dnes je to divná reportáž z jarmarku. 
Tak už se raději pojďte podívat, něco jsem stihla nafotit i soukromě.








22 komentářů:

  1. Ahoj Marti, vidíš věci správně, a proto můžeš dělat správné věci. Hezkou neděli. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věci, ještě štěstí, že v okolí nemám nic podobného. Stačí, že utrácím za květiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, já když jsem tam pracovně, tak odolám celkem bez problémů :-) Navíc se teď pouštíme do malé rekonstrukce na zahradě, takže peníze potřebuji na něco jiného. Ale první nálet do zahradnictví už máme taky v plánu tento týden.

      Vymazat
  3. Na Kokořínsku muselo být včera krásně. A na jarmarku měli podle fotek spoustu krásných věcí - i jen na pokoukání.
    Nemáš link na svůj článek o azylových domech? Taky mne tohle téma zajímá, tak bych si ho ráda přečetla...
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, link jsem dala pod dnešní příspěvek, tady by jsi to musela kopírovat. Měj pěkný vstup do nového týdne. Je ti líp?

      Vymazat
  4. To su krasne dwkoracie... Na vasom jarmoku by sa mi veru pacilo... a neodisla by som s prazdnou taskou... skor s prazdnou penazenkou... :) Marti, prajem ti krasnu nedelu, ma byt opat velmi tepla... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, ano, některé byly velmi krásné. Mně se líbily ale dekorace na zahradu za 2000 a to teď nemůžu :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Marti, mám ráda jarmarky, u nás bude přes příští týden, tak snad ho stihnu navštívit. :o) Hezká zvířátka jsi nakoupila, já takto nakupuji keramiku od dětí z dětského domova a z chráněné dílny z Domečku v Trhových Svinech. Je to vzájemná radost. :o)
    Přeji Ti krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, je to krásný pocit, viď? Měj hezký vstup do nového týdne.

      Vymazat
  6. Marti, mám ráda keramiku a tak bych těžko odolávala. Líbí se mi, že jsi podpořila maminky z azylového domu.
    Měj se krásně. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, to já jsem klidně odolala, protože se mi líbily dekorace na zahradu za 2000 a víc a to teď teda nemůžeme. Měj pokud možno pohodový týden a přeju, ať zvládnete ty nepříjemné záležitosti rychle.

      Vymazat
  7. Marti, nakoupila si skvěle! Azylový dům, to je mnohdy poslední a jediná záchrana.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přesně tak a není to jen pro lidi z ulici, potkat to může kohokoliv z nás. Měj pěkné pondělí.

      Vymazat
  8. Marti, já mám jarmarky moc ráda. Většinou něco koupím, alespoň drobnost. A když pak člověk nákupem podpoří navíc i potřebné..... No co ti budu povídat, ten dobrý pocit za to stojí, viď...
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, rozhodně, nakonec proto jsem tam jela:-) Pro ten dobrý pocit. Měj pěkný nový týden.

      Vymazat
  9. Z fotek je patrné, že den jarmarku přál. Hezké věci byly k mání. Keramika by mne tedy sváděla sáhnout po peněžence. Nakoupená háčkovaná zvířátka jsou hezká a určitě se jako dáreček budou hodit.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, bylo skoro letní počasí a už výše jsem psala, proč jsem odolala dalším nákupům :-) Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  10. Marti, Kokořín nádherný a jarmarky mám ráda.Velikonoce ale nemusím a když zdobím, tak jenom jarně.Přeji dobrou noc.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, ano je krásný, i když tentokrát jsem tam nevylezla. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  11. Podpořit dobrou věc a mít tak nějak hezky u srdce, tak by to mělo být. Líbí se mi kozlíci.
    Měj prima dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, mně ti kozlíci uchvátili, ale nemohla bych si je dovolit koupit, ne teď. Měj pěkné pondělí.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.